[BUG][Pagina] Nexus 7 zwart scherm na bezoek nieuwe website

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3ll3nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06-2023
Gisterenavond eindelijk tijd gehad om naar de nieuwe website te kijken. Gezien ik alle systemen al had afgesloten dacht ik dat op mn Nexus 7 table te doen.

Na het lezen van de "Wat is nieuw" pagina weer terug naar de homepage door op het logo te klikken. Op dat moment loopt de tablet vast en wordt het scherm na een minuut zwart.

Tot nu heb ik hem niet meer aan de praat kunnen krijgen. Ook niet met behulp van harde resets en het loskoppelen van de batterij (Verwijderen achterkant)

Ik hoop dat dit niet jullie schuld is maar ik meldt het toch maar even.

Ik breng het apparaat in ieder geval terug naar de winkel en hoop snel weer een werkend apparaat te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Ik denk dat de backlight van je tablet het begeven heeft nadat er zoveel wit te vinden was op de nieuwe Tweakers :+

Maar serieus, een website is nooit aansprakelijk voor een defect aan jou hardware, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3ll3nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-06-2023
De eerste batch met Nexus 7 schijnen random fouten te hebben in een chip. Op 1 of andere wijze is deze op moment supreme opgetreden. Inderdaad niet de schuld van Tweakers maar wel beetje jammer. Ik kan nu 4 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Helaas, maar kunnen we niks aan doen.

Dit topic is gesloten.