Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug]Pricewatch trefwoord werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij V6 kon ik zoeken op een deel van de productnaam om snel te filteren, ik wil een dan een overzicht van de huidige serie die allemaal eindigen op T50 (42ST50, 50UT50, 65VT50 etc) dus vulde ik daar altijd "T50" in en dat ging prima maar nu werkt dat niet meer:

1. http://tweakers.net/categ...39TGGQv2uKrXX1GJ4XAWEr5AQ

2. http://tweakers.net/pricewatch/

3. Ga naar de pricewatch en kies voor 'Televisies', schermdiagonaal op 50", Merk Panasonic, Televisietype Plasma. Nu zijn er nog 16 uitvoeringen over, prima. Dan vul ik bij Trefwoord "T50" in en verwacht ik de huidige lijn met TV's waar dit in V6 zo was. Het resultaat is dat er 2 weggaan maar er nog steeds 14 blijven staan waaronder bijv. deze:

Panasonic Viera TX-P50X50E
Panasonic Viera TX-P50G30
Panasonic Viera TX-P50V20

Hier zit "T50" helemaal niet in dus deze horen er niet meer te staan.

edit: gek genoeg verdwijnt toestel "Panasonic Viera TX-P50UT50" als ik het filter toepas terwijl deze wel hoort te blijven staan.

4. Firefox 16.0.1
5. Firebug 1.10.4, FirePHP 0.7.1, UserAgentSwitcher 0.7.3
6. Windows 7

Ik vond dit in V6 altijd zeer handig en hoop dat dit weer hersteld kan worden, bedankt devvers!

edit 2: prijs van de P50UT50 klopt ook niet, in het overzicht staat "694,-" terwijl de goedkoopste in de lijst staat op "718,-". pricewatch: Panasonic Viera TX-P50UT50

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 19-10-2012 08:49 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die productcodes zoals TX-P50VT50 wordt in stukken gehakt bij het indexeren, gebruikers verwachten doorgaans dat 50VT50 of zelfs VT50 die producten ook wel matched.

Dat heeft als consequentie dat voor T50 als zoekopdracht hetzelfde gebeurt en je dus effectief zoekt op T en 50. En er is een specificatie DVB-T en de 50 zit sowieso in de productnaam...

Verder maakt die code nu volledig gebruik van dezelfde zoektechniek als de gewone zoekmachine waar dat voorheen vziw nog wat variabel en onvoorspelbaar was.

Maar voor zover ik nu zo snel kan terugzien werkte 6.9 ook al een tijdje op die manier. Hoewel het gedrag vast nog wel iets verschillend is t.o.v. 7.0

Die prijs is klassiek verschil tussen met en zonder bestelkosten, dus al helemaal geen bug :P

[ Voor 6% gewijzigd door ACM op 19-10-2012 12:33 ]

Dit topic is gesloten.