Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug][PW] Kan niet sorteren

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Ik zit nu dan toevallig even de smartphones te bekijken en wil sorteren op mAh. Dit resulteerd in een continue "loading" draaicirceltje. Als je vervolgens de site refreshed en ervoor kiest om het mAh kolom te wijzigen in iets anders (bijv processor) dan krijg je een leeg scherm zonder producten.

SucceS!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Bij mij gaat zowel het kiezen van de mAh-kolom goed als vervolgens erop sorteren? Kan je het zelf nog reproduceren? Zoja, wil je dan de url die je op dat moment in je browser hebt hier copy&pasten? (en noem dan gelijk de browser+versie waar het mee mis gaat)

[ Voor 13% gewijzigd door ACM op 19-10-2012 07:46 ]

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Vreemd. Bij mij werkt het nog steeds niet op Tweakers 7.0. Voorheen nooit last van gehad en gebruik PW meerdere malen per dag. Dit is de link http://tweakers.net/categ...E32TClWsoo2NzXWMTczjq0FAA
En daarna sorteer ik dus op die mAh kolom.
Ik gebruik overigens IE9 (ik weet het, sorry).

Edit: net ff gecheckt.... Firefox werkt wel ok. Bij IE blijft ik dat zo'n soort van java loading cirkel krijgen (gebruik overigens JAVA 7 update9, weet niet of dat nog van toepassing is).

[ Voor 21% gewijzigd door JanW23 op 19-10-2012 09:06 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:27

crisp

Devver

Pixelated

Toevallig misschien compatibiliteitsmodus aanstaan?

Intentionally left blank

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:55:
Toevallig misschien compatibiliteitsmodus aanstaan?
Nope.

Edit: Check.... nooit eerder hoeven doen, maar na verwijderen van tijdelijke bestanden etc werkt het nu. Rare was dat als ik ging sorteren op schermgrootte ofzo dan werkte het wel. Maargoed een conflictje met oudere tijdelijke bestanden? Ik ben totaaal niet van de webdevelopment.

Toch wel top dat er zoveel tweakers meedoen. Een echte community.

[ Voor 51% gewijzigd door JanW23 op 19-10-2012 13:23 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ok
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.