[Feat] Directe link naar profiel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07 17:55
Ik merk nu dat ik vaak naar mijn profiel ga om vervolgens mijn laatste forumtopics eens te bekijken, als ik het mij goed herinner was profiel een losse tab en dus vereiste dus maar één klik.
Ik suggereer bij deze dat je eigen avatar clickable wordt gemaakt en direct naar je profiel linkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 22:01
Als je op je username klikt (naast je post, links) kom je op je profiel pagina. Of bedoel je een andere pagina (MyReact bv)?

[ Voor 5% gewijzigd door JoostBaksteen op 19-10-2012 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
Ik bedoel gewoon
code:
1
http://tweakers.net/gallery/364229#tab:profiel

Het is echter niet zo dat ik dit alleen maar doe vanuit geopende threads waar ik toevallig iets gepost heb. In elk willekeurig ander topic, topic lijst, nieuws, pricewatch etc.

[ Voor 6% gewijzigd door C0rnelis op 19-10-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-07 11:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De gebruikersnaam hoort altijd naar het profiel te linken. Als dat nog niet het geval is horen we graag waar de link nog niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-07 21:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De eerste tab op je gallery pagina is je profiel. Als je naar andere tab gaat en weer terug krijg je die tab:profiel, maar die is nog steeds gelijk aan de link die je aanklikt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-07 08:42
Ik denk dat de TS bedoelt dat je om in je profiel te komen nu op je naam klikt, en dat je dan een dropdown menu krijgt in plaats van je profiel?
Dit zal misschien vast gedaan zijn om tablet-support te verbeteren, maar toch kost het nu ineens 2 klikken om in je profiel te komen, in plaats van 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
yannickie111 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:23:
Ik denk dat de TS bedoelt dat je om in je profiel te komen nu op je naam klikt, en dat je dan een dropdown menu krijgt in plaats van je profiel?
Dit zal misschien vast gedaan zijn om tablet-support te verbeteren, maar toch kost het nu ineens 2 klikken om in je profiel te komen, in plaats van 1...
Ja, basically what I said :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-07 19:44
Femme schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:07:
De gebruikersnaam hoort altijd naar het profiel te linken. Als dat nog niet het geval is horen we graag waar de link nog niet goed is.
Ik mag toch hopen dat het de bedoeling is dat het weer gaat linken naar de posts van die user?
Bijv: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/2172
Zoals het vroeger altijd al was en nog steeds is (godzijdank) op de profiel-pagina: http://gathering.tweakers.net/forum/myreact

Die link staat echt nergens meer en dat was toch wel de meestgebruikte link voor mij. (vandaar ook dat ik 'm in m'n signature gezet heb)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Pagina: 1