Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Ik vind het niet wenselijk dat gebruikers in het navigatiemenu gaan klooien. Waarvoor gebruik je MyReact en kunnen we een alternatief bieden door de functionalitiet van de tracker te verbeteren? Als je actieve topics en topics of forums die je interessant vindt kunt volgen in de tracker heb je geen active topics en myreact meer nodig lijkt me.
Wel is het zo dat de afwezigheid van de directe link naar myreact voor toch behoorlijk wat reacties heeft gezorgd. Mocht het zo zijn dat dat oude element niet meer terugkomt, dan is de gebruiker de mogelijkheid tot keuze bieden nooit een slecht idee.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Wat je ook kan doen is een default tabsheet laten zetten door gebruikers. Sommige zien liever direct het forum en anderen zien liever direct de myreact.
Tevens wil ik dat de myreact wordt omgedraaid.
eerst de forum topics en daarna die profiel zooi. Nu moet je standaard een halve pagina naar beneden scrollen.
Tevens wil ik dat de myreact wordt omgedraaid.
eerst de forum topics en daarna die profiel zooi. Nu moet je standaard een halve pagina naar beneden scrollen.
[ Voor 31% gewijzigd door Wii4all op 19-10-2012 08:58 ]
Burp