Hallo
Ik was mijn nexus one aan het unlocken volgens deze guide:
http://ilikemygooglephone...us-one-mac-windows-linux/
Nu het unlocken ging (na een bestand toe te voegen dat 'missing' was) en er staat ook daadwerkelijk UNLOCKED in de fastboot, net zoals het slotje bij het booten.
Ik ging dus over naar stap 2 het rooten, daar liep het mis... Bij de reboot blijft hij telkens hangen bij de static X logo. Trackball+Power werkt niet meer, pas als ik batterij eruit haal wel.
Dus dit is het enige goede nieuwe, ik raak nog in de fastboot.
Heb recovery geprobeerd maar krijg een android met een waarschuwingsicoontje erboven, die daar blijft hangen ..
Heb hier al wat rondgezocht op tweakers en daar staat er dat je USB debugging moet aanvinken wanneer je dit alles doet. (somehow is unlocken toch gelukt).
Nuja het zal mischien daaraan liggen, stond thans niet in de guide...
Enig idee wat ik nu nog kan doen? Is ie bricked of niet
? Ik krijg ook nix op mijn microSD kaartje omdat ik niet volledig kan booten of die optie aanvinken. Wel al SDadapter bestelt..
Waarschijnlijk doet het er niet veel toe, maar ik draaide android 2.3.6
Ik was mijn nexus one aan het unlocken volgens deze guide:
http://ilikemygooglephone...us-one-mac-windows-linux/
Nu het unlocken ging (na een bestand toe te voegen dat 'missing' was) en er staat ook daadwerkelijk UNLOCKED in de fastboot, net zoals het slotje bij het booten.
Ik ging dus over naar stap 2 het rooten, daar liep het mis... Bij de reboot blijft hij telkens hangen bij de static X logo. Trackball+Power werkt niet meer, pas als ik batterij eruit haal wel.
Dus dit is het enige goede nieuwe, ik raak nog in de fastboot.
Heb recovery geprobeerd maar krijg een android met een waarschuwingsicoontje erboven, die daar blijft hangen ..
Heb hier al wat rondgezocht op tweakers en daar staat er dat je USB debugging moet aanvinken wanneer je dit alles doet. (somehow is unlocken toch gelukt).
Nuja het zal mischien daaraan liggen, stond thans niet in de guide...
Enig idee wat ik nu nog kan doen? Is ie bricked of niet
Waarschijnlijk doet het er niet veel toe, maar ik draaide android 2.3.6
[ Voor 3% gewijzigd door dieter87 op 18-10-2012 23:49 ]