Whahaha, best koel
Alleen jammer voor je dat ut gefixt is
Alleen jammer voor je dat ut gefixt is
Ja, helaas wel ja
Ze hadden de komma fout geplaatst denk ik... Zat er nog aan te denken om ze te bellen, in de hoop dat ik 10% vindersloon zou krijgen!
Want ze zouden er toch wel achter komen d8 ik zo... maar volgens mij doen ze zoiets niet
Maar het klonk wel ff leuk gisteren!! Haha
Maar het klonk wel ff leuk gisteren!! Haha
erg jammer dat het gefixxed is..
damn 3228,47 beltegoed das mega relaxed
dan kan je uurtje japan gaan bellen enzo....
damn 3228,47 beltegoed das mega relaxed
dan kan je uurtje japan gaan bellen enzo....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
mmm. Dutchtone is ook nogal vaag hier.. Ik heb dus Allin180. Ik d8 altijd dat dat 180 minuten per maand was. Maar tot nu toe nog geen lager getal gehad dan 300belminuten (in deze maand
)
De rekening klopt wel.. Gewoon F50,00 (ofzoiets). Maar die 747 is af en toe wel vaag ja..
(PS Ik bel gemiddeld 4,5 uur p/m)
De rekening klopt wel.. Gewoon F50,00 (ofzoiets). Maar die 747 is af en toe wel vaag ja..
(PS Ik bel gemiddeld 4,5 uur p/m)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Ik snap nooit wat van die dutchtone rekeningen... 2.11 uur gebeld en 16 smsjes... belbundel van 180 minuten... en toch een hogere rekening van f54,34 ex. btw... Waarom???
hahaha dit vind ik echt een goeie
ahahhaha
Weer een beejte LOL na de downtime
ahahhaha
Weer een beejte LOL na de downtime
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Uhm, volgens mij staan die 180 minuten voor 3 uur bellen in het goedkoopste tarief naar een vaste telefoon... dus als je mobiel belt in het het piekuur, dan kan je gewoon veel minder verbellenOp donderdag 31 mei 2001 22:59 schreef FizGig het volgende:
Ik snap nooit wat van die dutchtone rekeningen... 2.11 uur gebeld en 16 smsjes... belbundel van 180 minuten... en toch een hogere rekening van f54,34 ex. btw... Waarom???
Maar ik geloof dat het zoiets was, weet het ook niet zeker hoor....
Verwijderd
Oké... zoiets vreesde ik al. Is nooit echt duidelijk uitgelegd door dutchtone... maarja, zal vast wel ergens in de voorwaarden staan 
Thanks.
Thanks.
Verwijderd
't valt mee.
ze kennen geen piek en daltarief.
En bellen naar mobiel is gewoon 2 keer zo duur als bellen naar vast.
dus 180 belminuten is 90 belminuten naar mobiel of 180 belminuten naar vast, waarbij piek of dal niet boeit.
ze kennen geen piek en daltarief.
En bellen naar mobiel is gewoon 2 keer zo duur als bellen naar vast.
dus 180 belminuten is 90 belminuten naar mobiel of 180 belminuten naar vast, waarbij piek of dal niet boeit.
Hahaha, kewl!
Lekker relaxed bellen is dat.
Volgende maand weer zo'n beltegoed
Lekker relaxed bellen is dat.
Volgende maand weer zo'n beltegoed
Nieuw, nu met Twitter
Ik had dat ook, 2096 gulden en 81 cent 
Nu niet meer btw.
dat van Dutchtone zijn zegmaar bel eenheden. Naar vast is 1 beleenheid, naar mobiel 2 en SMS ook 2.
Nu niet meer btw.
dat van Dutchtone zijn zegmaar bel eenheden. Naar vast is 1 beleenheid, naar mobiel 2 en SMS ook 2.
Bij dutchtone allin 180 krijg je gewoon 45 piek beltegoed per maand, en daarmee kun je 3 uur bellen naar vast. Maar als je naar mobiel belt is het nog maar 1,5 uur en als je dan ook nog eens gaat sms'en dan wordt het nog minder.
Wat wel fijn is vind ik dat je gewoon je beltegoed kunt opvragen. Dat kan met de rest van de abonnementen niet.
Wat wel fijn is vind ik dat je gewoon je beltegoed kunt opvragen. Dat kan met de rest van de abonnementen niet.
Dat staat dus op http://www.dutchtone.nl/producten/tarieven/allin_tarieven.htmlBellen naar vaste nummers 0,25
Bellen naar mobiele nummers 0,50
I-services 0,25
Voicemail 0,50
SMS 0,50 per bericht
Wist niet dat het bellen naar mobiel een vast tarief was, dacht dat ze met piek en dal werkten, dat vind ik eigenlijk beter...
Verwijderd
Of krijg je rekeningen waar voor 42,- gesprekken buitenland op staan terwijl je niet in het buitenland bent geweest en je telefoon ook nog eens drie weken weg was voor reparatieOp vrijdag 01 juni 2001 14:51 schreef Binne het volgende:
Soms bel je niet, en toch gaat er tegoed af
Hier ook een (blijvende) fout
Kheb mijn foon in februari gekocht bij de AH (met werknemers korting) Daar kreeg je 75 piek beltegoed bij.
- 25 piek starttarief
- 25 piek reggen van persoonlijke info
- 25 na een "paar" maanden
Nou die laatste duurde me iets te lang dus ik bellen begin april, ja die 25 gulden zou aan het eind van de maand bijgeschreven worden. Inmiddels was het 15 mei ofso, kwou net gaan bellen maar eerst ff kijken voor de zekerheid, en ja hoor. +25 gulden
Die avond erna checkte ik weer ff: "Uw beltegoed is, 50 gulden en 68 cent" wat bleek, hadden ze 2x die 25 piek bijgeschreven
Dutchtone rulez
Kheb mijn foon in februari gekocht bij de AH (met werknemers korting) Daar kreeg je 75 piek beltegoed bij.
- 25 piek starttarief
Nou die laatste duurde me iets te lang dus ik bellen begin april, ja die 25 gulden zou aan het eind van de maand bijgeschreven worden. Inmiddels was het 15 mei ofso, kwou net gaan bellen maar eerst ff kijken voor de zekerheid, en ja hoor. +25 gulden
Die avond erna checkte ik weer ff: "Uw beltegoed is, 50 gulden en 68 cent" wat bleek, hadden ze 2x die 25 piek bijgeschreven
Dutchtone rulez
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Yeah zoiets had ik ook maar niet zo extreem, ik had een gulden of 35 beltegoed aan het begin, was m'n beltegoed paar weken later gezakt naar f 20 ofzo (vreemd he?) ik bel een X m'n beltegoed nummer is er opeens f 25,- bijgeschrevenOp zaterdag 02 juni 2001 12:25 schreef The Legend het volgende:
Hier ook een (blijvende) fout![]()
- 25 piek starttarief
Dutchtone rulez
//edit
Ik heb niet die f 25 voor registreren ontvangen
//edit
Kweenie of dat voor elk pre-paid pakket is maar bij mij stond het op de doos.Op zaterdag 02 juni 2001 12:30 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Yeah zoiets had ik ook maar niet zo extreem, ik had een gulden of 35 beltegoed aan het begin, was m'n beltegoed paar weken later gezakt naar f 20 ofzo (vreemd he?) ik bel een X m'n beltegoed nummer is er opeens f 25,- bijgeschreven![]()
echt wel beter
//edit
Ik heb niet die f 25 voor registreren ontvangen
//edit
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
dutchtone = vaag
daaagen lang heb je bijvoorbeeld 40 piek gebeld (heb d* 360 abo) en dan in ene heb je 160 piek. Leuke acties zijn dat altijd...
daaagen lang heb je bijvoorbeeld 40 piek gebeld (heb d* 360 abo) en dan in ene heb je 160 piek. Leuke acties zijn dat altijd...
wow dutstoon maakt veel fouten, maar zolang het in mijn voordeel is vinnik t niet erg
ik had 2 weken terug nog 33 piek beltegoed ongeveer, paar dagen geleden check ik nog eens en hoor ik dat ik 45 piek beltegoed heb
ik had 2 weken terug nog 33 piek beltegoed ongeveer, paar dagen geleden check ik nog eens en hoor ik dat ik 45 piek beltegoed heb
PIII 800@804 Mhz
Pagina: 1