Toon posts:

Draadloos toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draadloos logitech toetsenbord nou vroeg ik me af of het mogelijk was om met de knoppen die erop zitten (play stop forward enz ook bruikbaar zijn voor winamp)
Zoja, hoestel ik dit in

Verwijderd

Ja, en die zijn standaard al zo ingesteld. Zo niet, trek ff de software van internet af.

Verwijderd

Hey,

Ik snap niet precies wat je bedoelt.
Ik heb zelf een logitech itouch toetsenbord(draadloos)en ik laad gewoon een playlist in winamp in en druk dan op play op mijn toetsenbord. Ik heb play/stop/skipforward/skipback/vol up/vol down/mute knop
Met deze knoppen kan ik dus gewoon winamp besturen.
Deze hoef je niet in te stellen die werken automatisch in winamp.

Dus mijn vraag is eigenlijk: Wat is je probleem precies???

gegroet

Verwijderd

Ze werken wel als winamp geopend is, maar als je ze drukt zonder dat winamp draaid start hij mediaplayer, zou wel leuk zijn als je dan ook winamp kan laten starten maar ik start windows met de Go knop, die kan je gewoon installen op een programma.

Verwijderd

Hij start waarschijnlijk de mediaplayer op omdat je computer die herkent als default mp3player.
Moet je ff omzetten.

Hoe????

Goede vraag, hehe

volgens mij bij beeld>mapopties>bestandstypen
hier kan je aangeven met welk programma je comp een .mp3 file moet opstarten.

Maar ik ben niet 100% zeker dus moet je gewoon ff proberen

Gegroet

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:40

Sharky

Skamn Dippy!

idd
als ik op play druk start hij gewoon winamp...

This too shall pass

Verwijderd

Sjit. Kmoet toch maar eens die Cordless Desktop pro gaan halen. Lijkt me wel handig.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 mei 2001 22:48 schreef Derranged het volgende:
Hey,

Ik snap niet precies wat je bedoelt.
Ik heb zelf een logitech itouch toetsenbord(draadloos)en ik laad gewoon een playlist in winamp in en druk dan op play op mijn toetsenbord. Ik heb play/stop/skipforward/skipback/vol up/vol down/mute knop
Met deze knoppen kan ik dus gewoon winamp besturen.
Deze hoef je niet in te stellen die werken automatisch in winamp.

Dus mijn vraag is eigenlijk: Wat is je probleem precies???

gegroet
Het probleem is eigenlijk dat alle knoppen het doen (email,zoeken,startpagina) behalve juist de knoppen play stop forward enz
Pagina: 1