Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Constant 4 notificaties

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-11 21:30

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Sinds de nieuwe update staat er constant dat ik 4 notificaties heb, klik ik erop staat er niets nieuws en verdwijnt die vier, wanneer ik vervolgens naar een andere pagina ga komt hij weer terug. Dit heb ik in alle browsers, op windows 7 en osx 10.8.2

HOI.

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Hier zelfde probleem, maar dan met 28 notificaties ofzo.

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 22:33

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

63 in mijn geval.

Kennelijk kwam het omdat er standaard een aantal vinkjes waren gezet voor verschillende notificatiemogelijkheden. Initieel had ik 88 nieuwe notificaties staan. Na het kijken wat voor een notificaties dit dan zouden zijn, bleken het in mijn geval bijna allemaal notificaties te zijn van blog-reacties.

Ik heb de vinkjes in de settings hiervoor uitgezet, maar de notificaties blijven staan. En wel met 25 per pagina. Ziedaar ook de reden dat ik er nu nog zogezegd "63" nieuwe heb staan, ondanks dat ik wel naar die andere pagina's ben geweest. Dit wordt dus niet goed bijgehouden, naast dat het uitzetten van de vinkjes voor de betreffende groepen, geen effect lijkt te hebben op je huidige lijst aan notificaties.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dubbel: [BUG] [menubalk] Notifications blijven ongelezen

Doe even Ctrl+F in de topiclijst en zoek op notificaties?

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 18-10-2012 23:41 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.