Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug][FP] Moderatie reactie verschijnt niet

Pagina: 1
Acties:

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
1. Bestemming: Reacties onder een nieuwsbericht
2. URL: Nvt
3. De omschrijving & steps to reproduce:
Wanneer men op een reactie klikt onder een nieuwsbericht en deze wil modereren verschijnt de gekozen moderatie niet. Als men weer op "terug naar de hoofdt-hread" klikt verschijnt deze wel naast de reactie.
Het gaat dus om het vakje rechts bovenaan een reactie.

4. Je browserversie: Firefox 16.0.1
5. Door jou gebruikte plug-ins: Nvt
6. Besturingssysteem: Windows 7

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik kan dit reproduceren inderdaad. Het speelt alleen bij het bekijken van een losse reactie die ik nog niet gemodereerd heb. Dan kan ik klikken op een score wat ik wil, maar er verandert ogenschijnlijk niks. Als ik terug ga naar de hoofdthread is de moderatie wel zichtbaar.

Er is echter geen probleem als ik een losse reactie bekijk die ik al wel gemodereerd heb. Dan verandert de zichtbare moderatie netjes in een eventuele andere wanneer ik een andere score aanklik.

[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 22-10-2012 19:17 ]