Toon posts:

[Win7] Vraag harde schijf geen toegang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers.

op een oude harde schijf staan nog wat bestanden die ik wil terughalen.
ik heb dus de schijf aangesloten maar kan de bestanden niet vinden omdat ik ze waarschijnlijk verwijderd heb (dom). :P
dus ik kijken voor een backup (vorige versies terugzetten), die is er nog van oktober 2011.. ik weet zeker dat ik de bestanden toen nog niet verwijderd had..

maar als ik dan naar mijn documenten wil gaan (waar de bestanden staan) krijg ik geen toegang
schijf D>Gebruikers>Ricky

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2OKDb.jpg

raar want als ik niet die backup terughaal krijg ik wel gewoon toegang tot die map

is het mogelijk om in die backup nog toegang te krijgen tot die map? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze vraag post je in Processors, Moederborden & Geheugen...

Vragen over harde schijven horen in Opslagmedia & I/O Controllers. Maar dit gaat puur om permissions in je OS. Dat hoort in Windows Clients (aangezien het blijkbaar om Windows gaat)

Move PMG -> WC

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Da's een Shadow Copy / PreviousVersion linkje, de data zelf staat in SystemVolumeInformation.

Je kan proberen met subinacl de oude ongeldige user SID te vervangen door je huidige SID.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:19:
Da's een Shadow Copy / PreviousVersion linkje, de data zelf staat in SystemVolumeInformation.

Je kan proberen met subinacl de oude ongeldige user SID te vervangen door je huidige SID.
Ah en hoe pak ik dat aan? heb subinacl gedownload..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Door de gebruikershandleiding te lezen? Je bent tweaker of je bent 't niet. Er is vast wel iets van documentatie te vinden voor die tool.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie de output van /? Of bijv http://ss64.com/nt/subinacl.html

Ik neem aan dat je zoekt naar setowner. Overigens natuurlijk zijn wel de juiste rechten nodig, maar je hebt vast adminrechten.

Trouwens welkom!

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 19-10-2012 01:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm heb niet echt veel verstand van computers enzo dus..

maar ehm als ik subinalc open gebeurt er niks? wat moet ik met dat bestand doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat tool gebruik je vanaf de Command Prompt, opgestart met systeembeheerrechten. En dan aanroepen met de juiste parameters, zoals je die ziet via bijv de site die ik noem of beter via de parameter /? (of iets dergelijks, om de helptekst te tonen).

Maar als je aangeeft geen verstand te hebben van computers (en dat doet met een ondertoon dat jeliever ook niet eerst een handleiding of twee leest ;) ) kan je het misschien beter door iemand anders laten doen.

Overigens kom je misschien al een eind met iets als technet.microsoft.com/en-us/library/cc753659.aspx (take ownership).

Hoe dan ook wel direct D:\ aanspreken en niet via het netwerk \\localhost\D$\

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1