Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] Fotoalbum V7?

Pagina: 1
Acties:

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Ik had erg gehoopt dat het foto album voorzien zou zijn van nieuwe features echter is dit, helaas, niet het geval.

Persoonlijk zou het me erg fijn lijken wanneer het mogelijk zou zijn om;

- Meer foto's tegelijk te uploaden zonder deze per stuk te moeten laden. Wanneer je dan een ''x'' aantal foto's upload zou je een 'tussenpagina' kunnen maken met een overzicht van de foto's en de mogelijkheid om per foto een naam toe te voegen en dan boven en onderin op de pagina een optie om door te gaan waarna het geheel definitief geüpload is.

- Het beheer van de folders zou ik ook graag wat makkelijker zien. Neem bijvoorbeeld het overzicht, het zou makkelijk zijn wanneer folders ingeklapt en uitgeklapt kunnen worden en als dit wat modernen vormgegeven zou kunnen worden. Ook het aanmaken van folders werkt wat onhandig, wellicht een ala dropbox manier om mappen aan te maken en deze versleepbaar te maken als ook dat je aan kan geven of het public is of niet etc.

- Statistieken/backup maken staat nu links onderin wat voor sommige, waaronder mij, erg veel scrollwerk is. Wellicht dat dit weer terug kan naar de originele plek rechts bovenin ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij staat een eventuele redesign wel op de roadmap, maar is het helaas niet meegenomen voor de T7 redesign. Ik heb heel even geen tijd, maar je kan eventueel zoeken in Lieve Devvers. Het is vaker aangevraagd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Perkouw
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Ik ben erg benieuwd. Ik hoop alleen dat het niet alleen bij een redesign blijft. We zullen zien, wellicht dat er nog een devver reageert o.i.d. :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Perkouw
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Toch weer andere feature requests dan welke ik hier noem, op de mappen request na. Nu maar hopen dat er aan gewerkt word, het zou zoveel schelen met het maken van reviews.

Sterker nog ik denk dat ik meer reviews ga maken als het gewoon verbeterd word.

[ Voor 25% gewijzigd door Perkouw op 18-10-2012 20:22 ]