Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp] "Download - xxxx en yyy andere downloads", goed idee?

Pagina: 1
Acties:

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Ik vind de nieuwe site echt een verbetering :).

Het enige waarover ik twijfel, betreft de manier waarop 'download' en 'video'-links worden weergegeven.
Video - Welkom op het nieuwe Tweakers en twee andere video's
Download - Tribler 6.0.1 en vijf andere downloads
Persoonlijk zou ik liever een van de volgende opties hebben:
  • Kunnen filteren op berichttypen, dus of alle video's zien, of geen
  • Gewoon een link 'Download - 6 downloads'
Wat vinden anderen?

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Eens. Ik vind deze indeling erg irritant. Ik zie het dan liever helemaal verdwijnen dan deze halfslachtige manier. Ik gebruik voor de Meuk-items nu de tracker, die ik 'net zoals vroeger' links heb gefixeerd.

Een alternatief is dat de rechter balk (nu Pricewatch, Advertenties, Banen en Nieuwsbrief) ze;f aan te passen wordt. Behalve de Pricewatch vind ik deze voor mijzelf niet relevant.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Agree.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Eens, zoals de downloads en video's weggestopt worden is echt waardeloos.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:35
Eens, het nut van 'en x andere video's' ontgaat mij compleet. Waarom zou je daar elke keer op willen drukken?
Ik vind het sowieso irritant dat het die meuktracker en video's in het nieuws overzicht staan.

>> Signature?

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 14:27
Stephan4kant schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:46:
Eens. Ik vind deze indeling erg irritant. Ik zie het dan liever helemaal verdwijnen dan deze halfslachtige manier. Ik gebruik voor de Meuk-items nu de tracker, die ik 'net zoals vroeger' links heb gefixeerd.

Een alternatief is dat de rechter balk (nu Pricewatch, Advertenties, Banen en Nieuwsbrief) ze;f aan te passen wordt. Behalve de Pricewatch vind ik deze voor mijzelf niet relevant.
Hoe krijg je de tracker links? Krijg het niet gevonden...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We hebben ervoor gekozen om de verschillende soorten redactionele content op de frontpage in een enkele chronologische lijst te stoppen zodat we af konden van de blokvorming op de oude frontpage. Die was inefficiënt omdat de items in de verschillende blokken soms ver uiteenlopende omloopsnelheden hadden. Ook moest je als gebruiker verschillende blokken checken. Video's en meukupdates worden gegroepeerd om te voorkomen dat ze de lijst domineren. Het komt nog wel eens voor dat ze in bursts worden gepost.

Het is de bedoeling dat er een feature komt waarmee de artikeltypes in de lijst met nieuwe items ingesteld kan worden. Zo kun je bijvoorbeeld meukupdates weglaten.
ChiLLeR schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:55:
Eens, het nut van 'en x andere video's' ontgaat mij compleet. Waarom zou je daar elke keer op willen drukken?
Ik vind het sowieso irritant dat het die meuktracker en video's in het nieuws overzicht staan.
Dat is het punt, het is geen nieuwslijst meer maar een lijst van nieuwe items waar ook andere soorten content in staan dan alleen nieuwsberichten.
yannickie111 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:09:
[...]

Hoe krijg je de tracker links? Krijg het niet gevonden...
Het browserwindow moet breed genoeg zijn. Momenteel zijn er iets van 1500 pixels nodig om de tracker permanent weer te kunnen geven. We willen nog kijken naar een andere oplossing die met minder ruimte toekan.
Pagina: 1