'View' van een bericht is er niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.178 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Er is geen mogelijkheid meer om een bericht te 'viewen', van andere personen, maar alleen te quoten.
Dit gebruikte ik (en waarschijnlijk vele anderen gezien de reacties in bv. Vandaag nieuwe forumlayout!)
redelijk vaak en daarom mijn verzoek of dit weer terug kan komen. Gebruik het erg vaak om bijvoorbeeld een stukje TS in te zien qua code en dergelijke, voor linkjes, en omdat quoten niet altijd nodig / gewenst is.

Tevens kan ik in mijn posthistory / geposte berichten ook geen 'view' meer zien of een 'wijzig'
Ik moet nu eerst op het bericht klikken en daarna kan ik er pas wat mee, niet erg fijn en / of werkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I93SzIGoKcYeP5up0XL2y3b0/full.jpg
In die rode circkels zou ik graag de 'view' en 'edit' (of 'bewerk' of whatever zien)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik gebruikte de View-knop op m'n telefoon om spoilers te kunnen lezen, om html-geintjes van mods te kunnen zien en om formatting van topics te bekijken jatten. Gaarne terugzetten ja.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Om er toch bij te komen:
Als je de directe link naar een bericht pakt:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/39127132#39127132

En je verandert 'list' in 'view':
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/39127132#39127132

Dan krijg je alsnog die weergave. Niet zo handig als een directe knop natuurlijk, maar misschien dat je daar voor nu mee uit de voeten kunt ;) Op een telefoon waarschijnlijk niet, maar voor het 'lenen' van de opmaak is het misschien handig.

[ Voor 10% gewijzigd door Rupie op 18-10-2012 20:13 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Rupie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:13:

Dan krijg je alsnog die weergave. Niet zo handig als een directe knop natuurlijk, maar misschien dat je daar voor nu mee uit de voeten kunt ;)
Het lijkt er op alsof men vergeten is deze te implementeren.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

+1

Ik zie deze functie ook graag weer terug.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

+1. Ik ook. Soms is het wel eens interessant om de fabricage van table-gebouwde TS te kunnen bekijken.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Yup, ook ik zie dat graag terugkomen. Erg handig om even te zien hoe een post in elkaar zit qua layout/opmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

+1. Deze knop wordt ook hier gemist...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mocht de reden zijn om de view niet direct zichtbaar te maken om clutter te voorkomen met al die teksten rechtsboven een post: kunnen jullie anders in overweging nemen dat view wel wordt getoond bij gesloten topics?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:29:
Mocht de reden zijn om de view niet direct zichtbaar te maken om clutter te voorkomen met al die teksten rechtsboven een post: kunnen jullie anders in overweging nemen dat view wel wordt getoond bij gesloten topics?
Klein bumpje.

Dit lijkt mij niet handig als je dus opmaak van een lopende topicstart wilt inzien of andersinds de ubb code van een post wilt bekijken in een niet-gesloten topic. En zo'n grote knop hoeft dat toch niet te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had het eerder met een URL te oncijferen, maar via quote kan je gelukkig nog iets lezen.

Andere kant, kan 'bookmark' niet gewoon vervangen worden door view? Nu zullen ze nek-aan-nek gaan qua gebruik (beide gevallen gok ik laag), of maak het een usersetting? Ik gebruik post-bookmarks nooit, view toch vaker, zoals eerder gezegd voor spoiler-mobiel te lezen en soms short-urls te lezen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ook een goed idee wat mij betreft, bookmark gebruik ik ook nooit :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
+1 en [like] voor het vervangen van Bookmark door View ivm bekijken van spoilers op mobiele apparaten en startposts.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dan krijg je vast mensen die Bookmark dan weer gaan missen.

Gewoon View terug als eigen knop, er is plek zat. Maak desnoods duidelijk dat het knoppen zijn ipv tekst.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/skGsT4a79Q9tIH7bDwjkA9bW/full.jpg
(zoals ik het heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:37

Bestla

Kvinne

+1 voor knoppen ipv tekst. En view mis ik erg. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
+1 voor de view terug. :)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ook hier werd de view knop met regelmaat gebruikt. :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:13

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Bestla schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:33:
+1 voor knoppen ipv tekst. En view mis ik erg. ;(
Eigenlijk heb ik hier niets meer aan toe te voegen :)

...maar met zoveel lange woord-knoppen in die rechterbovenhoek, zou 't misschien beter zijn om icoontjes op die plek te zetten, dat maakt 't weer wat compacter...
O-) :+

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Inderdaad, zelfde als linksboven een topic: Reageer Rapporteer Bookmark topic Postreminder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

APClll schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:52:
[...]

...maar met zoveel lange woord-knoppen in die rechterbovenhoek, zou 't misschien beter zijn om icoontjes op die plek te zetten, dat maakt 't weer wat compacter...
O-) :+
CLB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:56:
Inderdaad, zelfde als linksboven een topic: Reageer Rapporteer Bookmark topic Postreminder
Kan hoor.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/npX43us6hAF0gW8rivbrbbqn/thumb.jpg

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de indruk dat die functionaliteit prima ondervangen kan worden met de quoteknop behalve in gesloten topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Femme schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:42:
Ik heb de indruk dat die functionaliteit prima ondervangen kan worden met de quoteknop behalve in gesloten topics?
Als je quote, dan worden plaatjes vervangen door links, dus dat is geen 1-op-1 vervanging.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:43:
[...]

Als je quote, dan worden plaatjes vervangen door links, dus dat is geen 1-op-1 vervanging.
Precies. Een klipklap quote/view veld is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
I know, met dat custom CSS wat ik van iedereen leer / vraag / rip kan alles mja toch...

@ Femme: quoten is inderdaad een no-go, dan werkt Rupie in "'View' van een bericht is er niet meer" nog beter. Maar het was er, er blijkt veel vraag naar te zijn (gezien dit topic) dus waarom niet simpelweg terug laten komen (of als optie terug laten komen zodat je kunt kiezen tussen bookmark / view of aan / uit kunnen kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Waarom niet 'Quote' er laten staan met daarnaast een 'meer' (met een pijltje ermaast, zoiets als ook bovenin staat zeg maar) of enkel een pijltje waaronder de opties 'view' en 'bookmark' zitten?

[ Voor 46% gewijzigd door Rupie op 01-11-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:54

crisp

Devver

Pixelated

Ik voel er weinig voor om voor zoiets kleins weer een pref te gaan maken, of om daar een of andere ingewikkelde keuzetool voor te gaan bouwen. Dan zet ik het linkje net zo lief gewoon weer terug tussen 'Bookmark' en 'Quote'; het is niet dat er niet genoeg ruimte is (zelfs niet bij modjes die ook nog 'Delete' als optie erbij hebben)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Als je quote dan worden eventuele quotes in het originele bericht vervangen door [...]
Ik gebruikte de viewknop op m'n iPhone en iPad om spoilers te kunnen lezen, met quote kom je nu een heel eind, maar dat kan heel verwarrend zijn met langere berichten of berichten waar al quotes in staan, dan moet je het hele bericht meerdere keren doorkijken voor je door hebt waar je eigenlijk wil zijn.

De view knop was velen malen makkelijker.
Een andere/betere mogelijkheid om op mobile devices spoilers te kunnen zien mag natuurlijk ook :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
crisp schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:39:
Ik voel er weinig voor om voor zoiets kleins weer een pref te gaan maken, of om daar een of andere ingewikkelde keuzetool voor te gaan bouwen. Dan zet ik het linkje net zo lief gewoon weer terug tussen 'Bookmark' en 'Quote'; het is niet dat er niet genoeg ruimte is (zelfs niet bij modjes die ook nog 'Delete' als optie erbij hebben)
Slinger maar online :9 oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Klopt, ware het niet dat een aantal zaken worden omgezet naar quote formaat (img worden niet meer inline, maar linkjes; quotes worden [...], omdat er maar 1 level quotes bestaan.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
crisp schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:39:
Kunnen het er niet nog meer zijn? Als ik mijn eigen post wijzig in een topic waar ik mod ben worden het er volgens mij 5 in totaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Klopt, totaal 5, je hebt ook nog 'Historie' eventueel. Wordt dan dus 6:

Delete
Historie
Wijzig
Bookmark
View

[ Voor 78% gewijzigd door crisp op 01-11-2012 14:59 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

De gemiddelde gebruiker zal er dan maar 3 zien, behalve bij zijn eigen posts dan zijn het er 4 (al zal dat eigenlijk niet hoeven aangezien bij je eigen posts "wijzig" hetzelfde effect heeft als "view" op dat moment).

Bookmark • View • Quote

Ik zeg doen!

[ Voor 31% gewijzigd door Laguna op 07-11-2012 18:07 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik gebruik nu nog steeds dit:
Rupie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:13:
Om er toch bij te komen:
Als je de directe link naar een bericht pakt:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/39127132#39127132

En je verandert 'list' in 'view':
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/39127132#39127132

Dan krijg je alsnog die weergave.
maar heel handig is het allemaal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

wmb komt 'view' gewoon weer terug, maar het wachten is nog wanneer we de redesign van de topicpagina's gaan oppakken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Zo te zien is er nu een "Bekijk" knop d:)b lijkt mij dat dit topic daarmee afgehandeld is en gesloten kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Die hebben we al maanden hoor ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.