[BUG][GOT]Inconsistentie icons en navigatie

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
De onderstaande puntjes vielen me op toen ik een eigen bericht in een topic van meerdere pagina's wijzigde:
  • De iconen lijken overal een beetje uitgefaseerd te zijn ten faveure van tekstlabels (euh behalve in overzichten dan, maar ik doel meer op de topics zelf). (Dat vind ik overigens mooi qua ontwerp.) Alleen staan er nu icoontjes onder de usericons wat het een beetje inconsistent maakt.
    (Ik zou wel wat zien in een simpele dropdown met tekstlabels zoals ook in het menu bovenin, onder "Meer". Dat ziet er strak uit. :))
  • De navigatie (paginanummers enzo) bij het scherm waarin je je bericht wijzigt is nog in "oude" stijl. Het zijn daar meer knoppen, en ze zijn niet blauw maar grijs. Hetzelfde geldt voor de tekstversies bovenin ("eerste pagina en laatste pagina"). Deze komen ook niet overeen met de navigatie bij het bladeren door een topic.

[ Voor 12% gewijzigd door Cyphax op 18-10-2012 18:09 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 13:27
- Een complete batterij aan tekst direct onder de avatar zie ik niet zitten. In de toekomst willen we deze misschien gaan wegwerken in de avatar, zodat je ze niet standaard ziet. Overigens ontkom je op bepaalde plekken er niet aan, domweg vanwege ruimtegebrek
- Die moeten nog blauw worden gemaakt. Hier was al een ticket voor gemaakt. Thanks voor het melden overigens

Dit topic is gesloten.