Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] Reclame is belanrijker dan een dropdown menu

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

• Shangula
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07 18:33
Als ik op de dropdown menu Meer klik, verdwijnt deze achter de reclame.
Ik weet niet hoe zo'n type reclame heet, maar het is de reclame van HP met bewegende beelden.

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-11 21:54
Grappig, heeft het menu zeker een lagere z-index dan die flashanimatie. Is dit met een specifiek dropdown menu?

• Shangula
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07 18:33
Ik heb het alleen bij Meer gezien, bovenaan in de balk naast Forum, daar komt dan soms reclame onder te staan.
En zodra de reclame een flash animatie is, verdwijnt het menu achter de reclame.

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 18:41

Kajel

Development in Style

Flash animaties houden zich niet aan z-waardes, dus ze gaan overal overheen helaas :(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat laatste is iets wat volgens mij al jaren geen issue meer is, vermits de adverteerder wel de juiste wmode gebruikt. Wat adverteerders wel vaak doen is belachelijk hoge z-index waarden opgeven voor hun banners. Daar hadden we in de vorige layout een fix voor, maar blijkbaar werkt dat niet helemaal goed meer.

Gaan we naar kijken dus :)

Intentionally left blank

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-11 21:54
Kajel schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:56:
Flash animaties houden zich niet aan z-waardes, dus ze gaan overal overheen helaas :(
Wellicht, maar er bestaan wél oplossingen voor: http://helpx.adobe.com/fl...ndow_Mode__wmode__values_

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik kick deze maar, dit lijkt onder hetzelfde gedrag te vallen als hierboven beschreven.

De uitklap-menu's en ook de tracker vallen achter te advertentie. Of de Z-index van de advertentie staat te hoog.
Screenshot uit IE9, onder Win7
ad boven tracker

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is dit topic inherent aan [bug] header instelling menu werkt niet i.c.m. reclame
crisp heeft aangegeven dat het gefixed is, dus het zal wel met de volgende iteratie opgelost zijn.

offtopic:
of ik zit gigantisch verkeerd :X

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het zou grotendeels opgelost moeten zijn; er is alleen af en toe nog een probleem met het 'meer'-menu maar ook daar komt binnenkort een oplossing voor.

Dit met de tracker is nieuw en heb ik zelf nog niet eerder meegemaakt. Ik zal eens kijken of ik het kan reproduceren en kijken wat daar nou weer de oorzaak van is...

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Probleem gevonden en intern gefixed; deze specieke banner gooide een absoluut gepositioneerde div rechtstreeks in de body met een z-index van 10000 :X Via CSS maar geforceerd op een meer normale waarde :P

Binnenkort online dus :) En daarmee zouden dit soort problemen verleden tijd moeten zijn (tenzij een bannerboer weer gekke dingen gaat doen...)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.