[Bug?] [GoT] Forum iets te smal?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
1. Bestemming: Willekeurig topic :+
2. URL: NVT
3. De omschrijving & steps to reproduce: NVT
4. Je browserversie: Chrome 22.0.1229.94
5. Door jou gebruikte plug-ins: NVT
6. Besturingssysteem: Windows 7

Ik heb in mijn vorige bugtopics elke keer een screenshot erbij gedaan die 640px breed was. Voor zover ik weet was dat ook altijd de normale maat op Tweakers, maar nu krijg ik elke keer een rood randje om de plaatjes heen? Heb het ook al ter sprake gebracht in de HK en daar komt men nu op een breedte van 632px uit. Beetje een rare maat? :+ Hoort dit, of is het een bug? :P

Voorbeeld: [Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 1 (l521x)

[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 18-10-2012 18:34 ]

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

heb dit nu ook, in CM eerst had ik al mn plaatjes keurig geresized tot 640px met linkje naar groot
,nu staat daar een border omheen die aangeeft dat ze eigenlijk te groot zijn.

niet alleen dat, maar 640Px brede plaatjes worden nu als 632(?)breed weergegeven(scaling dus)
en dat ten koste gaat van de scherpte

erg vervelend, en brede schermen zijn nou eenmaal de trend, In plaats daarvan maakt tweakers het forum nog smaller :/

ora et labora

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:33
mrc4nl schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:37:
erg vervelend, en brede schermen zijn nou eenmaal de trend, In plaats daarvan maakt tweakers het forum nog smaller :/
Doe eens niet ranten. Dit is een bugmelding. En Tweakers heeft juist de keuze gemaakt om het _hetzelfde_ te houden zodat alle hip opgemaakte topicstarts tenminste er mooi uit zouden blijven zien.

Ja, daar is kennelijk wat misgegaan, maar waarop baseer jij dat Tweakers de boel bewust smaller maakt ?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

Carpento schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Doe eens niet ranten. Dit is een bugmelding. En Tweakers heeft juist de keuze gemaakt om het _hetzelfde_ te houden zodat alle hip opgemaakte topicstarts tenminste er mooi uit zouden blijven zien.

Ja, daar is kennelijk wat misgegaan, maar waarop baseer jij dat Tweakers de boel bewust smaller maakt ?
het was niet mijn inzet om te ranten, maar mijn visie geven over tweakers 7.als ik het zo zie is het forum ook inderdaad smaller geworden, bewijzen kan ik het echter niet.
zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:32:
Er is bewust gekozen om de breedte van het forum gelijk te houden om alle topicstarts waar vele uren noest werk in zitten niet te vern##ken. Voor de overige designkeuzes en vragen daarover is het even wachten op het productteam. :)

[ Voor 22% gewijzigd door mrc4nl op 20-10-2012 14:32 ]

ora et labora

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik kom hier uit op een maat van 642px ? En je plaatje is idd 640 dus ergens gaat er iets niet goed :)

@Hieronder: Op die manier :) Duidelijk

[ Voor 17% gewijzigd door Brummetje op 20-10-2012 14:41 ]

• S_Chief
  • Niet online
Bij 633px krijg je een rode rand, bij 632px niet, vandaar. :) Tekstvakje is voor zover ik zie inderdaad 642px breed.

5500ste post \o/

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 20-10-2012 14:46 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Al bekend en wordt gefixt.

Zie [GoT] 640px plaatjes worden geresized

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• S_Chief
  • Niet online
Ah, bedankt. :) Mag een slotje op dan. :Y)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.