welke chipsets hebbe dit? zij er ook bx borden die deze dividers hebben? met andere woorden zijn er bx borden die officieel deze over geklokte bus op een bx ondesteunen?
Geen enkel BX board kan op die dividers ingesteld worden, daar is de chipset niet voor ontworpen.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Ohja, het tweede deel van de vraag: boards met een VIA Apollo Pro chipset kun je op hogere FSB speeds gebruiken, deze hebben die dividers wel.
Een BX board is sneller dan een VIA board op vergelijkbare FSB speed, dus als je randapparatuur het trekt ben je met een BX nog steeds het snelst.
Een BX board is sneller dan een VIA board op vergelijkbare FSB speed, dus als je randapparatuur het trekt ben je met een BX nog steeds het snelst.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Verwijderd
PCI op 1/4 hebben alle nieuwere BX borden zoals de BE6-2/BF6 en Asus P3B-F
AGP op 1/2 is niet mogelijk op een BX bord , hiervoor verwijs ik naar de VIA apollo 133A chipset zoals op de VT6,VA6 en nog een hele rits van andere merken (ik heb zelf sinds 2 dagen een MSI 6309 en die bevalt prima)
AGP op 1/2 is niet mogelijk op een BX bord , hiervoor verwijs ik naar de VIA apollo 133A chipset zoals op de VT6,VA6 en nog een hele rits van andere merken (ik heb zelf sinds 2 dagen een MSI 6309 en die bevalt prima)
ja daar hem ik dus niks aan als je een bx hebt die wel 1/4 pci maar geen 1/2 agp. 89 mhz voor agp is toch niet echt gezond. 83 is al moeilijk vaak. en die VIA apollo 133A komt erg slecht uit de benchmarks, langzaam.zijn er nog alternatieven om op een fsb van 133 of hoger te draaien?
maar ik wil men agp niet op 100mzh lopen das niet gezond bij 150 fsb, 34 mzh boven spec.
Mijn Viper 770 loopt perfect op een bus van 100 Mhz...
Dat is dus redelijk uitzonderlijk?
Ja, dat is het zeker!
De meine kapt er op 83 Mhz al mee.
De meine kapt er op 83 Mhz al mee.
MARTIJN: Je BUSSPEED en je AGP-BUSspeed is HEEL wat anders.
Als je systeem een frontside speed van 100 MHz heeft [standaard, nonovergeklokt] dan loopt je AGP NIET op 100.
ALS hij ECHT op 100MHz loopt, dan wil ik dat kaartjke van jouw wel eens zien!
Ik heb zelf nl. ook zo'n Viper en wil me fsb wel 's op 133 [of HOGER :)] hebben
Als je systeem een frontside speed van 100 MHz heeft [standaard, nonovergeklokt] dan loopt je AGP NIET op 100.
ALS hij ECHT op 100MHz loopt, dan wil ik dat kaartjke van jouw wel eens zien!
Ik heb zelf nl. ook zo'n Viper en wil me fsb wel 's op 133 [of HOGER :)] hebben
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
-ME- Martijn heeft dat goed aangegeven, zijn AGP-BUS die op 100MHz loopt, en DAT is dus uizonderlijk, net als bij de mijne FSB is dan 150MHz!!!! 
En hij weet dat BusSpeed en AGP-Speed heel wat anders zijn tov elkaar...
En hij weet dat BusSpeed en AGP-Speed heel wat anders zijn tov elkaar...
Pagina: 1