[BUG] [PW] ø wordt gebruikt voor schermgrootte

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
1. Bestemming
Pricewatch, categorieën met beeldschermen (mobiele telefoons, televisies)

2. URL
http://tweakers.net/categ...iele-telefoons/producten/ (een van de plekken)

3. De omschrijving & steps to reproduce
Het filtereigenschap voor de grootte van het beeldscherm wordt uitgedrukt met het teken ø. Ik begreep in eerste instantie niet waar dit voor stond. Als ik op wikipedia kijk zie ik dat het in de techniek vaak wordt gebruikt voor diameter, maar aangezien schermen niet rond zijn is diameter hier niet van toepassing.
Voor mij was dit in ieder geval verwarrend, ik zal vast niet de enige zijn.

4. Je browserversie
NVT

5. Door jou gebruikte plug-ins
NVT

6. Besturingssysteem
NVT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is geen bug, maar simpelweg wat configuratiewerk van de PW-contentjongens. En overigens al jaren (?) zo :)

Hoedanook, verplaatst naar het bijbehorende forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Klopt, we kunnen twee namen aan specificaties opgeven, de lange naam (zoals je die in de filters ziet en in de rij specificaties) en de korte naam, die onder andere in de specificatiekolommen wordt gebruikt. Voorheen konden we specifiek voor de kolommen zelfs nóg een aparte naam opgeven, maar dat was een beetje dubbelop, dus die optie is in ons CMS komen te vervallen. Met als gevolg dat we nu dit soort dingen tegenkomen :p

Ik heb 'm nu de naam "Diag." gegeven, "Diagonaal" paste helaas net niet. Sowieso staat het nog op de planning om alle specificaties te optimaliseren (en ook gelijk alle verzoeken voor nieuwe/verbeterde specificaties mee te nemen), dus dan waren we deze vanzelf tegengekomen. Echter omdat dit in dit geval zo onduidelijk was en het ook op meerdere plekken wordt gebruikt, heb ik het gelijk maar gefixt.