Fok eerder

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het is natuurlijk niet zo fijn wat er allemaal gebeurd is met de HD, maar een ding vind ik ook heel jammer, namelijk als er iets fout gaat, dan lees ik dat altijd eerst op Fok, vaak ook heel uitgebreid. Daarna, of nog erger nooit, lees ik het pas op Tweakers (of GOT).

Nu staat er bijvoorbeeld nog niets op de frontpage van Tweakers en wel van Fok :?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Er komt een officiële statement.

Verwijderd

Ze hebben het druk, ben ik van overtuigd :)
Maybe dat een mod op Fok! ff de tijd had gevonden, omdat te posten, en hier iets later, achja wat maakt het uit :)

Verwijderd

Ach bij Fok hebben ze het ook niet echt naar hun zin, moet je voor de grap eens op het forum daar gaan kijken. Dan hebben wij eigenlijk nog best wel een hoop topics...

• Rob
  • Niet online
Ik doel niet alleen op vandaag eigenlijk, gebeurt vaak (altijd?) dat Fok eerder is.

Er komt opeens een slogan voor Fok in me op :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 31 mei 2001 21:53 schreef -Rob- het volgende:
Ik doel niet alleen op vandaag eigenlijk, gebeurt vaak (altijd?) dat Fok eerder is.
Vergeet niet dat Fok ook gewoon een site is. Ik denk persoonlijk dat de reden dat Fok eerder was dan T.net was omdat de mesnen van T.net nog HEEL hard aan het werk waren :)

• Rob
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 22:00 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Fok ook gewoon een site is. Ik denk persoonlijk dat de reden dat Fok eerder was dan T.net was omdat de mesnen van T.net nog HEEL hard aan het werk waren :)
Er is vast wel iemand aanwezig die wel tijd heeft en die wel even een verhaaltje kan tikken.
Als zo'n verhaaltje online staat, dan weten we gelijk ook allemaal waarop en misschien hoe lang we nog moeten wachten.

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 22:00 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Fok ook gewoon een site is. Ik denk persoonlijk dat de reden dat Fok eerder was dan T.net was omdat de mesnen van T.net nog HEEL hard aan het werk waren zijn :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er stond gisteravond al op de frontpage dat we erstige problemen met de RAID van Artemis hadden :?

Professioneel Hyves-weigeraar

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Op donderdag 31 mei 2001 22:29 schreef WouterTinus het volgende:
Er stond gisteravond al op de frontpage dat we erstige problemen met de RAID van Artemis hadden :?
inderdaad, maar niet zo uitgebreid.

Advanced sheep-counting strategies

• Rob
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 22:29 schreef WouterTinus het volgende:
Op Fok ook (doorgelinkt dan).
Maar waarom is een jongerensite als Fokzine eerder met technische info en niet Tweakers, een site voor een door computer-freaks die het technische verhaal ook begrijpen.

Fokzine is trouwens nu weer aardig op, terwijl Tweakers nog een beetje aan het nietsen is.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 31 mei 2001 22:33 schreef -Rob- het volgende:
Fokzine is trouwens nu weer aardig op, terwijl Tweakers nog een beetje aan het nietsen is.
Toevallig zijn we achter de schermen druk bezig met het herstellen van een deel van de schade door posts uit caches terug in de database te stampen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

...en daar wensen we de people involved ook veel succes mee!

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Rob
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 22:37 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Toevallig zijn we achter de schermen druk bezig met het herstellen van een deel van de schade door posts uit caches terug in de database te stampen.
Misschien een idee om dit ook op de frontpage te plaaten.
Gewoon statisch dus, zonder database.

ALs er wat meer info geplaatst wordt, dan zijn er ook minder vragen, want vragen kun je zeker verwachten van dit publiek.

Pagina: 1