In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Ze hebben het druk, ben ik van overtuigd 
Maybe dat een mod op Fok! ff de tijd had gevonden, omdat te posten, en hier iets later, achja wat maakt het uit
Maybe dat een mod op Fok! ff de tijd had gevonden, omdat te posten, en hier iets later, achja wat maakt het uit
Verwijderd
Ach bij Fok hebben ze het ook niet echt naar hun zin, moet je voor de grap eens op het forum daar gaan kijken. Dan hebben wij eigenlijk nog best wel een hoop topics...
Ik doel niet alleen op vandaag eigenlijk, gebeurt vaak (altijd?) dat Fok eerder is.
Er komt opeens een slogan voor Fok in me op
Er komt opeens een slogan voor Fok in me op
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Vergeet niet dat Fok ook gewoon een site is. Ik denk persoonlijk dat de reden dat Fok eerder was dan T.net was omdat de mesnen van T.net nog HEEL hard aan het werk warenOp donderdag 31 mei 2001 21:53 schreef -Rob- het volgende:
Ik doel niet alleen op vandaag eigenlijk, gebeurt vaak (altijd?) dat Fok eerder is.
Er is vast wel iemand aanwezig die wel tijd heeft en die wel even een verhaaltje kan tikken.Op donderdag 31 mei 2001 22:00 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Fok ook gewoon een site is. Ik denk persoonlijk dat de reden dat Fok eerder was dan T.net was omdat de mesnen van T.net nog HEEL hard aan het werk waren
Als zo'n verhaaltje online staat, dan weten we gelijk ook allemaal waarop en misschien hoe lang we nog moeten wachten.
Verwijderd
Op donderdag 31 mei 2001 22:00 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Fok ook gewoon een site is. Ik denk persoonlijk dat de reden dat Fok eerder was dan T.net was omdat de mesnen van T.net nog HEEL hard aan het werk waren zijn
Er stond gisteravond al op de frontpage dat we erstige problemen met de RAID van Artemis hadden
Professioneel Hyves-weigeraar
inderdaad, maar niet zo uitgebreid.Op donderdag 31 mei 2001 22:29 schreef WouterTinus het volgende:
Er stond gisteravond al op de frontpage dat we erstige problemen met de RAID van Artemis hadden
Advanced sheep-counting strategies
Op Fok ook (doorgelinkt dan).Op donderdag 31 mei 2001 22:29 schreef WouterTinus het volgende:
Maar waarom is een jongerensite als Fokzine eerder met technische info en niet Tweakers, een site voor een door computer-freaks die het technische verhaal ook begrijpen.
Fokzine is trouwens nu weer aardig op, terwijl Tweakers nog een beetje aan het nietsen is.
Toevallig zijn we achter de schermen druk bezig met het herstellen van een deel van de schade door posts uit caches terug in de database te stampen.Op donderdag 31 mei 2001 22:33 schreef -Rob- het volgende:
Fokzine is trouwens nu weer aardig op, terwijl Tweakers nog een beetje aan het nietsen is.
Professioneel Hyves-weigeraar
...en daar wensen we de people involved ook veel succes mee!
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Misschien een idee om dit ook op de frontpage te plaaten.Op donderdag 31 mei 2001 22:37 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Toevallig zijn we achter de schermen druk bezig met het herstellen van een deel van de schade door posts uit caches terug in de database te stampen.
Gewoon statisch dus, zonder database.
ALs er wat meer info geplaatst wordt, dan zijn er ook minder vragen, want vragen kun je zeker verwachten van dit publiek.
Pagina: 1