Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] Notificaties en Product reviews

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Topicstarter
Als ik op Notificaties klik zie ik reacties staan met de melding

15:29
Upper heeft gereageerd op jouw productreview van de uitvoering Cooler Master HAF XM.

Als ik er op klik wil hij het artikel / review gaan bewerken, nu moet ik eerst naar de review gaan en dan naar onderen scrollen en dan maar zoeken.

Ook mis ik bij de review overzicht van mezelf de pageview teller.

Google Chrome
Versie 22.0.1229.94 m

• Mexel

Mexel

Topicstarter
Bij pricewatch: Cooler Master HAF XM zie ik netjes 35 reacties staan, maar als ik naar de review beheer ga, dan zie ik alle reacties op 0 staan, en als ik erop klik kom ik wel gewoon bij de reacties.

Tevens bij een review zag je aan de rechterkant staan, de 5 popu reviews van Mexel, dit is ook weg. Waarom zoveel verandering, en niet eerst alles op een test server zetten, zodat we dan kunnen testen.

[ Voor 26% gewijzigd door Mexel op 18-10-2012 18:18 ]

• Mexel

Mexel

Topicstarter
Nog niet gefixed, maar ook geen reacties dat iemand anders het ook heeft, wie o wie heeft hetzelfde ervaren.

• rayburgemeestre
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-03 21:41
Bij die notificatie dat er iemand gereageerd heeft op je productreview wordt i.d.d. de verkeerde link gebruikt, de link om te bewerken terwijl hij gewoon naar de productreview moet linken. Dus dat zullen hebben we nu aangepast..

De views kolom zullen we weer terugzetten. We zaten eerst met beperkte ruimte maar dat lossen we wel op een andere manier, kan me wel voor stellen dat je wilt kunnen zien welke reviews het goed doen.

Je 2e bericht is een fix voor gemaakt al via ander ticket.

• Mexel

Mexel

Topicstarter
rayburgemeestre schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:49:
Bij die notificatie dat er iemand gereageerd heeft op je productreview wordt i.d.d. de verkeerde link gebruikt, de link om te bewerken terwijl hij gewoon naar de productreview moet linken. Dus dat zullen hebben we nu aangepast.. Helaas nog geen verandering hier, ook niet bij het in en uitloggen en reloads.

De views kolom zullen we weer terugzetten. We zaten eerst met beperkte ruimte maar dat lossen we wel op een andere manier, kan me wel voor stellen dat je wilt kunnen zien welke reviews het goed doen.

Je 2e bericht is een fix voor gemaakt al via ander ticket. TNX
Helaas werken de tellers voor de pagina`s nog niet, maar dat hadden jullie vast wel gezien aan het aantal pageviews algemeen, zijn aardig naar beneden gegaan.

En misschien is het handig om een soort ticket systeem te maken voor dit soort veranderingen, zodat je ook ziet wanneer iets in behandeling is en wat voor reacties er zijn.

Maar ik ben blij dat jullie veel luisteren en alles zo goed mogelijk proberen op te lossen, en ik vindt de nieuwe layout wel cool, alleen met een paar aanpassingen is het nog beter.

• rayburgemeestre
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-03 21:41
Die aanpassing werkt niet met terugwerkende kracht trouwens, maar als je nu een reactie krijgt op een productreview zou de url goed moeten zijn. :)
Het is trouwens ook wat later in productiegenomen dan we hadden gewild. Dus kan best dat maandag avond het i.d.d. nog niet live stond

Views kolom komt trouwens dus binnenkort terug. We hebben daar wel een ticket systeem voor dat we intern gebruiken. Sommige wijzigingen zijn simpel maar moeten meer mensen even naar kijken. Willen gelijk nog wat meer verbeteringen aan die tabel doorvoeren namelijk.

En ja layout wordt nog ff verder getweaked door aantal mensen hier :P

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Alle punten in dit topic worden opgepikt, dus ik sluit deze nu

@ Mexel, we hebben een ticketsysteem, maar dat is wat lastig publiekelijk te maken. Dat zou nogal wat kosten :+ we zouden ter zijner tijd wel kunnen kijken of we zelf een dashboardje kunnen maken, maar als ik eerlijk ben houd ik me liever bezig met nieuwe features :P. Je kunt altijd mij even DM'en of iets al is opgepikt of niet
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.