Upgrade help nodig GPU en Behuizing.

Pagina: 1
Acties:

• kingzargo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Binnenkort zal ik mijn systeem upgraden omdat die de nieuwste games niet meer zo goed trekt. Ik heb wat hulp nodig met uitzoeken van een behuizing en video kaart.

Behuizing:
Goede kabel management en airflow
Scythe Mugen 3 moet erin passen
Budget hiervoor is 80 euro

Video Kaart
Moet Skyrim/Borderlands 2 kunnen afspelen op high setting
Maximale resolutie van mijn monitor is 1440 * 900
Budget hiervoor is ongeveer 150 euro

Daarnaast zal ik mijn CPU upgraden naar een Phenom II x4 965BE.

Huidige systeem:
Mobo: A790GMH/128M Socket AM2+
CPU AMD Athlon 7750
GPU: Geforce GTS 250
RAM: 2x2GB DDR2
PSU: 650 WATT
Cooling: Scythe Mugen 3

Verwijderd

GT650Ti is het beste voor 150 euro. Deze is het best. Als deze nog steeds even duur is als je hem besteld is die de beste keus.
Dit vindt ik een mooie behuizing, en hij is erg stil. Ik neem aan dat je wel genoeg hebt aan 7 fans? Jouw koeler past er met 1,2 cm speling net in, dus er kan zelfs nog een fan in het zijpaneel. De R4 is helaas wel 10 euro duurder dan jouw budget, maar dat kan je wel missen toch? Bij alternate kom je met de HD 7850 en de R4 uit op €244,80. Dat is wel iets te veel helaas

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 16:49 ]

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08-2025

djunicron

*click-swoosh-thud*

En als stil minder prioriteit heeft en je je budget wat meer naar je videokaart wilt verschuiven, is dit misschien een leuk alternatief:

pricewatch: Antec Three Hundred

Ook stil en NIET over je budget:

pricewatch: Cooler Master Silencio 550

Mugen 3 past hier zeker in, heb ik namelijk zelf ook staan.

Kwa videokaarten sluit ik mij aan, hoewel een 660 (non-Ti) wel weer een mooie vebetering is tov de 650 Ti mocht je budget het toelaten. De 7850 is daarnaast ook zeker niet verkeerd. Kijk even naar reviews van de kaarten waar ze BL2 en Skyrim getest hebben met deze kaarten voor je je keuze tussen nvidia / AMD maakt natuurlijk. Voor PhysX in BL2 hoef je AMD overigens echt niet te laten. Het voegt naar mijn mening echt helemaal niets toe en is eigenlijk vooral irritant. (fps drops op een niet heel zware kaart en het wappert geregeld vlaggen / doeken in de weg tijdens vuurgevechten, terwijl tegenstanders er doorheen schieten alsof het er niet is)

• kingzargo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Het lijkt me inderdaad slimmer om een goedkopere case te halen en het overig geld te stoppen in de grafische kaart.