Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Saved by the buoyancy of citrus
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
F.West98 in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'"
Zet het in Stylish (FF) of andere addon, of volgende week als de CustomCSS wordt geactiveerd voor forum en je hebt ze oranje (TS posts).
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit soort kleine dingetjes zijn er zoveel verdwenen sinds tweakers 7....
Dit waren toch dingen die gewoon erg fijn werkten.
Rail Away!
Verwijderd
CustomCSS is niet meer dan een tijdelijke oplossing.F.West98 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:46:
Kuch:
F.West98 in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'"
Zet het in Stylish (FF) of andere addon, of volgende week als de CustomCSS wordt geactiveerd voor forum en je hebt ze oranje (TS posts).
Wat mij betreft ook een +1 om het terug te brengen.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Als je hoovert boven een topic in een topiclijst - bijvoorbeeld in active topic - zie een tooltip met de persoon die als laatste heeft gereageerd. Is dat wat je wilt?Patrick89 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:11:
Ik zou het persoonlijk ook wel intressant vinden wie als laatst gereageerd heeft.. Dit omdat je dan kan zien dat er een nieuwe reactie op het topic is..
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
^^ Dat zou een hele welkome feature zijn!CodeCaster schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:44:
Of, net als op Fok! (en net als bij je eigen posts, als je die pref inschakelt), de balk boven de post van de user een andere kleur geven.
Ow cool..P_de_B schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:21:
[...]
Als je hoovert boven een topic in een topiclijst - bijvoorbeeld in active topic - zie een tooltip met de persoon die als laatste heeft gereageerd. Is dat wat je wilt?
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Zulke hoverdingetjes werken op touch devices natuurlijk niet. Kan de naam van de poster van de laatste reactie niet gewoon in een kolom erbij? list_topics is best een kaal overzicht.P_de_B schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:21:
[...]
Als je hoovert boven een topic in een topiclijst - bijvoorbeeld in active topic - zie een tooltip met de persoon die als laatste heeft gereageerd. Is dat wat je wilt?
En natuurlijk is er voor 'last reply van' al een andere [bug/feat] open;)
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Verwijderd
+1CodeCaster schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:44:
Of, net als op Fok! (en net als bij je eigen posts, als je die pref inschakelt), de balk boven de post van de user een andere kleur geven.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 17:30 ]
ACM schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:54:
Bedankt, interne ticket hiervoor gemaakt.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Like this?
1
2
3
4
| /* messageheader ownpost blauw */ div.message div.ownpost { background-color: rgb(30, 144, 255) !important; } |
Had met de vorige versie een custom CSS waar de balk van de TS posts oranje was, superduidelijk. Posts van mij hadden een lichtblauwe balk (zoals nu het geval is).
Mochten jullie nog ideeën voor kleuren nodig hebben, bij deze.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2012 13:13 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
plan: Tweakers 7: de puntjes op de iIn de lay-out van de forumposts worden het online-statusicoon, de topicstarteraanduiding, een link naar de posthistorie van de gebruiker en de bookmarkfunctie teruggebracht.
Nee, de topicstarter een andere kleur. Heb ik nu gefixt:yannickie111 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:00:
[...]
Like this?
Cascading Stylesheet:
1 2 3 4 /* messageheader ownpost blauw */ div.message div.ownpost { background-color: rgb(30, 144, 255) !important; }
1
2
3
| div.topicstarter div.messageheader{ background-color:#b3e0b3 !important } |
Waarom zit die ownpost nou weer op de messageheader en de topicstarter op de message?
[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 23-10-2012 14:00 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dit topic is gesloten.
![]()