Mag dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Beste adjes,

Wegens mijn onvrede over tweakers 7 wil ik een tweaker staking organiseren om zodoende voor elkaar te krijgen dat ons tenminste de mogelijkheid wordt geboden om 6 (of ouder) te gebruiken of dat 7 wordt aangepast aan de wensen van de community (en ons dus geen walgelijke dienst door de strot wordt geduwd)
Ik vroeg mij af of het oproepen tot een staking in GoT strijdig is met de voorwaarden. Het kan namelijk direct de belangen van tweakers schaden. (1 dag geen pageviews= 1 dag geen advertentieinkomsten).

Long story short; mag ik een topic aanmaken waarin ik tweakers oproep om een dag/week geen tweakers.net te bezoeken uit onvrede over 7?

Met vriendelijke groet,

eL_Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 10:41

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ook ik ben nog niet zeer te spreken over de nieuwe layout, er is nog zeker werk aan de winkel en er zijn gezien de poll op het forum en de bijhorende reacties en de reactiesop de fp toch nog heel wat klachten waar men denk ik zeker wat mee gaat doen, maar om nu een staking af te roepen zou mij maar dat is echt persoonlijk wat te ver gaan en ik zal daar dan niet aan mee doen.
Of zoiets wel mag weet ik niet daar heb ik helaas te weinig kennis over daar kan iemand van de crew beter op in gaan.
Als het mag wil ik je succes wensen met de oproep en de staking.

[ Voor 7% gewijzigd door pino85 op 18-10-2012 16:07 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het lijkt me constructiever om aan te geven waar je het niet mee eens bent of waar verbeteringen aangebracht kunnen worden. Er wordt heus serieus gekeken naar alle meldingen.

Verder kan denk ik iedereen voor zichzelf wel beslissen of ze T.net willen bezoeken.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11
Met alle respect, maar denk je nu echt dat dit het juiste moment is om te gaan rellen? Niet dus.

Eenieder die wil staken mag lekker staken. Tot binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Bij de huidige feedback zie ik eigenlijk weinig meer dan wat we bij de vorige overhaul ook zagen: het is allemaal klote en naar ons wordt niet geluisterd. Nu, een paar jaar later, willen we staken omdat we terug willen naar wat we 4 jaar geleden zo verschrikkelijk vonden.

Persoonlijk vind ik het nogal kortzichtig dat mensen denken te kunnen zeggen dat iets slecht is zo kort na introductie. Dat je wil zeggen dat je even uit de comfort-zone bent, soit. Mensen houden daar niet van. Maar vooral bij het publiek hier zou je toch iets meer verwachten wat betreft het zich realiseren dat je altijd even moet wennen.

Wat dan wel weer typisch is, is dat je het platform waar je nu zo hard op afgeeft wil gebruiken om op te roepen tot staking. Persoonlijk denk ik dat je er weinig mee bereikt, ook omdat je overschat hoeveel mensen het werkelijk zo slecht vinden en blijven vinden. Heel eerlijk, als ik zo de grootste bezwaarders langsloop, dan is het grootste deel de 'usual suspects'. En ook al dragen die vaak zeer intensief bij aan Tweakers.net met goede bijdragen, is het op het aantal unieke bezoekers een druppel - hoewel het misschien anders lijkt omdat die druppel juist altijd goed van zich laat horen.

Anyway, ik zie er zelf geen probleem in, maar het lijkt me zinloos. Zoals hierboven gezegd, als je weg wil blijven... Dan blijf je weg... Als de pageviews ineens massaal droppen over langere tijd, dan vragen mensen zich vanzelf wel af wat er mis is - daar hoef je geen oproep voor te doen, want mensen stemmen online toch wel met de voeten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 18-10-2012 16:13 ]

Dit topic is gesloten.