Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG]Performance issues bij scrollen

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
1. heel t.net, maar voornamelijk merkbaar op GoT.
2. got.tweakers.net
3. Als ik nu probeer te scrollen door een lijst topics (bijv hier in LD) waar er een aantal staan, dan loopt het ineens heel stroperig. Zodra ik ga scrollen dan lijkt het eerst een halve seconden te bevriezen een als ik dan verder scroll gaat het stukken minder soepel dan bij de vorige versie.
Wat er anders is aan deze template weet ik niet, maar hij is een stuk zwaarder als de andere in elk geval, daar had ik er nooit last van eigenlijk, ook niet op een wat simpeler systeempje (in dit geval een E2-1800).
Geen idee hoe ik 't moet reproduceren, ik kan natuurlijk niet nog even testen met de oude template

Smooth scrolling heb ik uiteraard uitgezet in mijn browser.

[update]
Net even wat zitten testen. Op het moment dat ik met Ghostery googleads uitzet, kan ik ineens een stuk soepeler werken. Nog steeds is de site traag als dikke stront door een trechter hier, maar dit is nog werkbaar (mijn systeem is immers ook niet de snelste).

4. Opera 12.02
5. Ghostery en facebookblocker
6. Win7 64b HP

[ Voor 18% gewijzigd door TERW_DAN op 18-10-2012 18:11 ]

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Zelfde op de kantoor laptop hier, stroperig. Nog geen idee waar het aan ligt echter. En ja, zou mooi zijn als we de vorige template nog konden gebruiken, om te testen. Hier maakt het echter niet uit of ik opera of chrome gebruik.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 14:27
Jup, is hier ook goed merkbaar!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Wat me opvalt als ik een groot topic aanklik dat m'n browser zichzelf dan praktisch helemaal ophangt (met 238 posts per page). Dit had ik eerder alleen met sites als 9gag en wallbase (die leken on the fly allemaal content te laden), maar die zijn nog sneller dan tweakers.net nu met grotere topics of topiclijsten.
Het is niet alleen het scrollen. als ik een topic aanklik, dan duurt het soms een seconde voordat het uberhaupt geopend wordt.