[BUG] Tablet-website op mijn desktop...

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-11 22:00

donny007

Try the Nether!

Topicstarter
Ik zie grote witruimtes tussen en rond items en posts, enorme knoppen bij het modereren van een post en een website die erg veel ruimte op mijn krappe 1280x1024 monitor onbenut laat. In T.net V6 was de informatiedichtheid ongeveer twee keer hoger.

Het moderatiemenutje bij een FP-post toont nog exact dezelfde informatie, maar is wel vier keer zo groot geworden, waste of space.

Wat is er aan de hand? Word mijn desktop gezien als een tablet of is dit het "Windows 8" van T.net, waar alles touch-screen georiënteerd is, ongeacht wat voor device je gebruikt...?

Of doe ik het totaal fout en moet ik mijn 15" 1024x768 CRT-monitor van zolder halen?

Overigens is de site wel erg wit en licht-gekleurd geworden, ik mis de donkergrijze lay-out.

/dev/null

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Nee, dat is het ontwerp. Ik heb de indruk dat men eigenlijk wat teveel naar de kant van touch / mobility is doorgeslagen. Er zijn veel vernieuwingen en verbeteringen, maar de layout heeft toch wel geleden buiten het oogmerk van en voor touch / mobility. Klassieke situatie eigenlijk, dat was al duidelijk toen de huidige versie nog in de pipeline zat, maar ja.

Jammer, het is zo zichtbaar dat er flink hard gewerkt aan is, en ook met resultaat. Maar er zijn wel punten à la "ten koste van" nu.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 22:58

MrDrako

nep ict'er

Ik heb de tracker nu links staan met 10 nieuwsberichten, is tenminste van een fatsoenlijk formaat.
Volgens mij zijn mensen tegenwoordig enorm slechtziend en moeten de letters zo groot mogelijk.
Zou graag een optie zien het letter grootte aan te passen, ipv deze koeienletters waardoor er bijzonder weinig op de pagina staat.Er staan nu net 14 items op, ik kom (of kwam) hier toch echt voor het nieuws..
Ga nu nog liever via de FOK! tracker steeds naar individuele nieuws items.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
donny007 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:19:
Ik zie grote witruimtes tussen en rond items en posts, enorme knoppen bij het modereren van een post en een website die erg veel ruimte op mijn krappe 1280x1024 monitor onbenut laat. In T.net V6 was de informatiedichtheid ongeveer twee keer hoger.

Het moderatiemenutje bij een FP-post toont nog exact dezelfde informatie, maar is wel vier keer zo groot geworden, waste of space.

Wat is er aan de hand? Word mijn desktop gezien als een tablet of is dit het "Windows 8" van T.net, waar alles touch-screen georiënteerd is, ongeacht wat voor device je gebruikt...?

Of doe ik het totaal fout en moet ik mijn 15" 1024x768 CRT-monitor van zolder halen?

Overigens is de site wel erg wit en licht-gekleurd geworden, ik mis de donkergrijze lay-out.
Ik moest even lachen toen ik de titel en sommige zinnen las, maar ik vind dat je wel gelijk hebt dat het misschien iets te veel op touch gericht lijkt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie geen bug, en discussietopics over de nieuwe layout zijn er al genoeg :)

[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 20-10-2012 01:29 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.