[Veer in kont] Prachtig!

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-07 09:40

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
Beste devvers!

Ik schrok me een hoedje toen ik net Tweakers.net bezocht maar oh wat issie mooi, weer helemaal van deze tijd (ook de backend!). Daarom echt petje af voor alle mensen die er aan gewerkt hebben, ik zie dat jullie nog aardig wat "bug" reports binnen hebben gekregen op dit forum maar laat dat de moed niet in de schoenen doen zakken, ik vind het geweldig!

_/-\o_

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Knap werk, en zeker een hoop werk inderdaad, maar er zijn niet enkel bugreports. Er zijn ook aan aantal andere zaken, feature kwesties die eigenlijk contraproductief zijn in de huidige implementatie.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
De kleuren, en dan met name dat blauwige, doen na een dagje af en toe op Tweakers kijken ondertussen pijn aan m'n ogen. Het "trekt" zeg maar. Op http://gathering.tweakers.net/forum/myreact is het de tekst, hier in het topic de Google-ads.
Het scheelt iets met de kijkrichting van m'n monitor, als ik een halve meter naar rechts ga zitten is het beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

crisp

Devver

Pixelated

Dank u, doet een devver goed om dit ook eens te horen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.