[BUG/LAYOUT][PW] Nieuwe wenslijst knop gebroken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07 08:59
1. NVT
2. http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten
3. Knop "een nieuwe wenslijst" mist het woord "maak" die terug te vinden is in de tekst aan de linkerkant
4. Chrome Versie 22.0.1229.94 m
5. ABP
6. Windows 7

Mja is het een bug.. denk het wel.. suc6!

[ Voor 4% gewijzigd door Ruvetuve op 18-10-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
Blijkbaar tussendoor fixed, sluit hem zelf maar bij deze :)

Iets te snel, ik had namelijk nu een wenslijst staan en dan zie je die knop niet. Wenslijst verwijderd en bug is er nog steeds.

[ Voor 53% gewijzigd door Ruvetuve op 05-11-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
1.5 maand verder. Wil even zeggen, lijkt me een kleine moeite om te fixen/te replyen, en het staat slordig.

Ik ben voorstander van de mogelijkheid dat je bezoekers bugfixes laat reporten. Maar er goed mee omgaan is een tweede :-(

Post zal jullie ontgaan zijn neem ik aan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ruvetuve op 02-12-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:11

crisp

Devver

Pixelated

Ruvetuve schreef op zondag 02 december 2012 @ 22:14:
1.5 maand verder. Wil even zeggen, lijkt me een kleine moeite om te fixen/te replyen, en het staat slordig.

Ik ben voorstander van de mogelijkheid dat je bezoekers bugfixes laat reporten. Maar er goed mee omgaan is een tweede :-(
Punt is dat we gewoon erg veel bugreports krijgen (en hebben gekregen sinds de introductie van Tweakers 7). Prioriteit wordt niet alleen bepaald door te kijken naar hoe lang het duurt om iets te fixen, maar voornamelijk door te kijken naar de impact van een bug. 100 kleine dingen bij elkaar kosten uiteindelijk ook veel tijd, en als we in die tijd dingen kunnen fixen met een grotere impact dan kiezen we doorgaan daarvoor en blijven de kleine dingen liggen totdat we weer wat meer 'lucht' hebben in de planning.

Het feit dat je topic nog niet gesloten is wil hier zeggen dat het uiteindelijk wel een keer aan bod gaat komen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
Ben het met je eens en snap de tijd issue (bekend principe, ook bij onze systeem ontwikkeling). Had niet de indruk dat dit forum jullie bugtracker-systeem is. Zie het meer als "Report" > "Impact analyse" > "Melding in bugtracker".

Wachten rustig af :)