als ik m op de Athlon prik boot ie niet eens naar de BIOS (op een ander systeem werkt ie perfect) Ik heb de KA7 met dat beta bios met cache divider settings.
Verwijderd
Zit die FreeSpeed wel goed vast op je Athlon? Die van mij hangt nogal los. Hierdoor heb ik ook al regelmatig gehad dat de boel niet boot.
Ik heb overigens een K7V, dus of het aan de KA7 ligt kan ik je niet vertellen...
Ik heb overigens een K7V, dus of het aan de KA7 ligt kan ik je niet vertellen...
ik heb de ooplossing mits je GFD geen eigen stroomvoorziening heeft werkt hij niet samen met een Via Kx133 chipset (niet tot bijna niet)
hmmm euhh,
Moet ie nu wel of geen eigen stroomvoorziening hebben. bij een kx133 ??
Want ik ben een beetje in de war van dat mits, niet en geen tot bijna niet
Moet ie nu wel of geen eigen stroomvoorziening hebben. bij een kx133 ??
Want ik ben een beetje in de war van dat mits, niet en geen tot bijna niet
Ik kan er inderdaad óók weinig wijs uit, Mister-Freeze! Kun je ff wat duidelijker zijn? Je mag op 't GoT namelijk ook méér dat één zin tegelijk posten...
...With a touch of magic¿
Verwijderd
De FreeSpeed Pro heeft wel een eigen stroomvoorziening, dus dat zal het in Robs geval niet zijn.
ja mist: dus als je een GFD hebt zonder eigen stroomvoorzining dus je hoeft hem niet doortelussen op de voeding dan werkt hij niet met de VIA KX133 chipset samen.(is in sommige bladen al getest en een vriend van me heeft hetzelfde probleem met de k7v) En als je dus een GFD met stoomvoorziening hebt weetr ik het ook niet.
admiral: hij moet dus wel een eigen stroomvoorziening hebben als je een VIA KX133 hebt met de AMD chipset kun je er 1 nemen zonder.
admiral: hij moet dus wel een eigen stroomvoorziening hebben als je een VIA KX133 hebt met de AMD chipset kun je er 1 nemen zonder.
ja maar zoals Tafkae al zei heeft ie een eigen stroomvoorziening dus weet ik het niet en kan ik je niet helpen.
ga ff een normale bios proberen, je hebt kans dat het beta bios roet in het eten gooit, maar dan ben ik wel m'n L2 divider kwijt....
GELUKT!!!! met het beta bios. Je moet dan wel de FSB op 100 laten staan, multiplier en voltage op freespeed EN bios gelijk zetten. Loop nu op 850/1,75 volt. Ga ff 900 proberen...
Verwijderd
Sommigen beweren dat je tot 1.9V mag gaan. Als jij het nou gewoon probeert, dan weten wij het ook...
600@900
jesus.. da's best vet man..
jesus.. da's best vet man..
Verwijderd
K7 500 @ 880...
K7 500 - core 650, .25 microns, 3.6Ns SEC Cache, Week 46.
500 @ 750 m.b.v. FreeSpeed Pro
FSB op 117
1.8 Volts
Cache op 2/5
Ik heb 't nog niet geprobeerd, maar ik denk dat als mijn cache op 1/3 staat, ik de 900 kan halen..
K7 500 - core 650, .25 microns, 3.6Ns SEC Cache, Week 46.
500 @ 750 m.b.v. FreeSpeed Pro
FSB op 117
1.8 Volts
Cache op 2/5
Ik heb 't nog niet geprobeerd, maar ik denk dat als mijn cache op 1/3 staat, ik de 900 kan halen..
Verwijderd
700@850/1,8 volt, retestabiel, laat m lekker zo!!
En wat is nu je cpu temp , bovenstaande heb ik dus ook !
Ik zou dus graag willen weten wat je cpu temp
gemmideld is
En wat is nu je cpu temp , bovenstaande heb ik dus ook !
Ik zou dus graag willen weten wat je cpu temp
gemmideld is
kast dicht, huiskamer 20 graden, power cows in actie CPU temp. rond de 50 celsius (gemeten OP de proccessor tegen de core aan)
Verwijderd
Hmmm, ik zie dat ik nog wel wat verder zou moeten kunnen met mijn Athlon 750. Draait nu op 878 MHz, 1,65 Volt, erg stabiel. Binnenkort krijg ik een nieuwe koeler (Computernerd) en ik denk dat ik ook maar eens een GFD ga halen. Misschien dat ik dan de 950 of wellicht de 1000 nog haal 
Ik hoop het wel tenminste, hoewel ik al blij ben als ik hem over de 900 zou krijgen...
Ik hoop het wel tenminste, hoewel ik al blij ben als ik hem over de 900 zou krijgen...
is dat geen kantjeboordwerk?
ik ben nogal voorzichtig namelijk (zoals jullie al hebben kunnen merken
)
ik ben nogal voorzichtig namelijk (zoals jullie al hebben kunnen merken
550@950 2/5 cache op 2,0 volt draait al tijden zo staat dag en nacht aan ik weet niet eens meer wanneer ie voor het laatst een keer uit is geweest. als je je proc maar koel genoeg houdt, is bij mij 23 graden
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Verwijderd
Je was vergeten te melden dat je Water Cooling gebruikt... 
Ik zit op 37C met ComputerNerd Heavy Metal
Ik zit op 37C met ComputerNerd Heavy Metal
Pagina: 1