Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulloo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2021
Hallo tweakers,

Nadat ik wat onderzoek gedaan heb in welke videokaart ik ga kopen, heb ik mijn oog laten vallen op de MSI GTX 670 Power Edition. Maar na wat meer gelezen te hebben, heb ik gehoord dat deze op het moment een soort productiefoutje hebben dat ze een te hoog voltage sturen naar een bepaald onderdeeltje. Is dit slechts een fabeltje of hebben meer mensen hier van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb even een titelfix gedaan omdat je het enkel over een mogelijk probleem in de MSI GTX670 PE kaarten hebt.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Dat kan best als de bios EPROM op de kaart een foutive bios heeft dan kan het.
Maar het flashen van de bios als je de bios hebt is zeer simpel en als je weet dat dit het geval is doe je dat wel.
Dus je kan hem gerust kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Progeny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
Het gaat niet om een foutieve bios Maarten: http://www.tomshardware.c...g-PowerEdition,18013.html en het is helaas geen fabeltje, een vriend me zijn MSI 660 Ti is ook al gesneuveld en er zijn uiteraard ook mensen die em nog werkend hebben maar ik persoonlijk zou op dit moment geen risico's nemen.

[ Voor 43% gewijzigd door Progeny op 19-10-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Progeny schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:26:
Het gaat niet om een foutieve bios Maarten: http://www.tomshardware.c...g-PowerEdition,18013.html en het is helaas geen fabeltje, een vriend me zijn MSI 660 Ti is ook al gesneuveld en er zijn uiteraard ook mensen die em nog werkend hebben maar ik persoonlijk zou op dit moment geen risico's nemen.
Dat zit inderdaad nog voor de bios chip.
Dit is namenlijk gewoon wat er binnenkomt>Het probleem>output>bios>alle onderdelen op het pcb
Toch denk ik dat ze die vooraden hebben teruggeroepen voor zover ze konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ifection
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 14:40
Is dit probleem nu al verholpen, of verkopen ze nog steeds de zelfde kaarten?
Pagina: 1