Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG][PW] Productselectie checkbox ontbreekt

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:42
1. Bestemming
nvt

2. URL
In PW categorie Processors, filter: Series; core i5
url
In PW categorie via product
url

3. De omschrijving & steps to reproduce
Op het moment dat je via de PW filters een selectie krijgt, kun je deze producten selecteren om ze te vergelijken. Als je echter via een product op een selectie uit komt, kun je geen producten selecteren.
Hoe kom je daar? Voorbeeld; de Intel Core i5 processoren. Ga naar de PW en filter op 'Core i5.' Je ziet nu een overzicht met producten incl. checkbox. Kies nu een product. Klik nu direct onder de productnaam op 'Core i5.' Zoals je merkt is er nu een overzicht zonder checkboxes.

4. Je browserversie
IceDragon 16.1.0.1

5. Door jou gebruikte plug-ins
nvt

6. Besturingssysteem
Windows 7 x64

BUG of Feature?
Naar mijn mening is het een bug. Ik kan uit wat ik op het scherm te zien krijg, niet halen dat ik mogelijk de PW verlaten heb. In de PW kan ik producten vergelijken, dus verwacht ik als argeloze gebruiker dat dat ook kan als ik niet via de filter op een bepaalde selectie uit kom binnen de PW.

Ik zie dat ook diverse sorteringsmogelijkheden ontbreken in het 2e geval. Dat suggereert dat de tabellen- of viewstructuur van de PW i.c.m. een productendatabase? niet consistent is. Het is in ieder geval iets waar een gebruiker m.i. niets van zou moeten merken O-)

Addicted to silent computing

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Bij series hebben we op dit moment nog geen ondersteuning voor vergelijkingen. Dit zal in de toekomst wel komen :)

Dit topic is gesloten.