[Bug] Iedere keer opnieuw inloggen nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Vroeger toen alles beter was 'onthield' tweakers.net dat je ingelogged wilde blijven. Nu werkt dat niet meer (niet met IE8, en niet met Firefox 16).

Reproductie:

boolean bStop = false;

while (!bStop) {
1. open tweakers.net
2. rechtsbovenin: inloggen (er is hier geen 'blijft ingelogd') vinkje meer. Deze vogel is gevlogen.
3 Sluit browser (hele browser, niet alleen 1 tabblad).
4. bStop = true if (ik wil de browser niet sluiten);
}

Dat ingelogd blijven was wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Als ik het goed heb bleef je met het vorige inlogformulier ook al standaard ingelogd. Het is geen functie die we hebben verwijderd. Dat was met het vorige inlogformulier wat onduidelijk.

Ik kan je bug niet reproduceren. In Firefox blijf ik gewoon ingelogd als ik de gehele browser sluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kijk es op welke domeinen (die op tweakers.net eindigen) je allemaal een cookie met de naam 'TnetID' hebt, dat zou er in totaal 1 moeten zijn. Is het dat niet, dan moet je degenen die niet op het domein '.tweakers.net' zit verwijderen.

Heb je helemaal geen cookies van '.tweakers.net', dan zit waarschijnlijk daar je probleem (aka, dan blokkeer je ze) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 18-10-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Ik log in (met 1 jaar sessie) om specs te verbeteren van een wasmachine, ik kom op http://tweakers.net/pricewatch/improve/319463 en ben dan volgens de site uitgelogd.

Ik log opnieuw in om hier een bug te vermelden, ben dan weer uitgelogd.

4 times is a charm en zodoende heb ik nu wel een bug hier bevestigd.
Specs verbeteren lukt echter nog niet na 3x:
Sessie verlopen

Je sessie is verlopen, je bent daarom uitgelogd.

Klik hier om weer in te loggen, of ververs deze pagina om verder te gaan zonder in te loggen
.
En ook het hier posten terwijl ingelogd, lukt niet:
Om in dit topic te reageren moet je ingelogd zijn. Als je nog geen account hebt kan je je hier registreren.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie een stel kapotte sessies doordat Pcdealers IP af en toe werd verward met localhost en hij zijn sessie gelockt had op IP. (Zie zijn IP-log.)

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 18-10-2012 21:10 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dirk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:09:
Ik zie een stel kapotte sessies doordat Pcdealers IP af en toe werd verward met localhost en hij zijn sessie gelockt had op IP. (Zie zijn IP-log.)
Is dat een fout aan userkant of serverside?

Woohoo! Al meer dan een paar uur ingelogd :)

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 19-10-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

PcDealer is overigens niet de enige waarbij dat gebeurd is, als ik in het ip-log bij acties op ip 127.0.0.1 kijk :) Het lijkt een specifieke periode te zijn waarin het heel veel gebeurde, het komt inmiddels veel minder voor.

Als ik me niet vergis heb ik het ook gehad op mijn desktop. Na de overgang was ik in eerste instantie ingelogd en kon ik alles doen en een paar minuten later was ik plots uitgelogd. Nu dacht ik dat dat opzettelijk gedaan was, maar mijn smartphone was 's avonds nog steeds ingelogd met de bestaande sessie uit de vorige layout.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 19:12
In de log zie ik het vooral gister middag veel voorkomen, toen er server problemen waren.

Waarschijnlijk is er toen iets fout gegaan en was dit een nasleep daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Heb net op mijn desktop een product willen toevoegen en werd toen ook weer uitgelogd. Ik wilde gaan melden dat het op mijn laptop opgelost bleef, maar dat is niet het geval. Het probleem blijft, ook na alles sessies tweemaal te hebben verwijderd.

Aan mijn sessies is te zien waar ik inlog, maar de volledigheid:
laptop XP Pro-32, FF16
desktop: Vista Business-32, FF16

[ Voor 32% gewijzigd door PcDealer op 21-10-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

PcDealer schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:28:
Ik log in (met 1 jaar sessie) om specs te verbeteren van een wasmachine, ik kom op http://tweakers.net/pricewatch/improve/319463 en ben dan volgens de site uitgelogd.

Ik log opnieuw in om hier een bug te vermelden, ben dan weer uitgelogd.
Ook op Windows 7 Pro met IE9 hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Vooralsnog heb ik net een product kunnen toevoegen (aanvragen), zonder opnieuw te hoeven inloggen \o/

http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ doet het niet. Inmiddels weer wel na enkele refreshes.

En nog één! :)

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 25-10-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het gedoe met die ip's is vziw gefixed.