I can see clearly now, the brain is gone...
3.5" Externe schijven hebben standaard een netvoeding nodig. Uit de USB poort halen deze schijven geen prik, alleen data. 2.5" hdd's hebben over het algemeen geen externe voeding nodig, en hebben genoeg aan de USB poort zelf.
waarom dan het filter "voeding" wel er bij vermelden ?
als het filter er staat zou ik toch iig de "usb" dan wel "externe" waarde ingevuld willen zien.
Er is namelijk geen filter om op fysieke grootte te sorteren, enige optie is om met de zoek functie te zoeken naar een 2.5 inch dan wel 3.5 inch versie.
als het filter er staat zou ik toch iig de "usb" dan wel "externe" waarde ingevuld willen zien.
Er is namelijk geen filter om op fysieke grootte te sorteren, enige optie is om met de zoek functie te zoeken naar een 2.5 inch dan wel 3.5 inch versie.
I can see clearly now, the brain is gone...
Over het algemeen wel echter zijn er uitzonderingen, zeker bij grote/snelle schijven.Ch3cker schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:20:
3.5" Externe schijven hebben standaard een netvoeding nodig. Uit de USB poort halen deze schijven geen prik, alleen data. 2.5" hdd's hebben over het algemeen geen externe voeding nodig, en hebben genoeg aan de USB poort zelf.
Verder is het dan natuurlijk raar dat bij de behuizingen dit onderscheid wel gemaakt wordt.
Imho erg logisch om op te filteren..
Maargoed het is inmiddels gefixt zie ik
[ Voor 3% gewijzigd door GoldenSample op 18-10-2012 16:34 ]
Sowieso is dit puur pricewatch-content, geen bug verder. Dus ik verplaats het nog even naar dat forum
De naam "Voeding" die je daar steeds onder de kolom "Voeding" steeds ziet, is eigenlijk bedoeld als "Externe voeding", ofwel met een adapter en stroomstekker. Toevallig toen jij het screenshot maakte waren de eerste x stuks met een externe voeding, dus zag je ze onder elkaar. Inmiddels zijn de producten weer aardig 'door elkaar' geraakt, dus het ziet er niet meer zo raar uit 
Verder snap ik de opmerking van GoldenSample niet, je zou graag willen filteren op het soort voeding, maar dat kan toch al? Het staat niet onder de direct beschikbare filters, maar onder "Toon alle filters". Hetzelfde geldt voor Hardeschijfbehuizingen.
Verder snap ik de opmerking van GoldenSample niet, je zou graag willen filteren op het soort voeding, maar dat kan toch al? Het staat niet onder de direct beschikbare filters, maar onder "Toon alle filters". Hetzelfde geldt voor Hardeschijfbehuizingen.
Pagina: 1