DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Is dit iets wat nog vergeten is of gaat die bookmark functie weer verdwijnen?
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat is om een heel topic te bookmarken... dat wil de TS dus niet, hij wil één specifieke post in een topic bookmarken. Iets wat in de vorige versie prima kon, maar na deze 'upgrade' niet meer.
Virussen? Scan ze hier!
Met de huidige layout lijkt deze functie verdwenen, dat zou erg zonde zijn..
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Aah, my bad.wildhagen schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:32:
[...]
Dat is om een heel topic te bookmarken... dat wil de TS dus niet, hij wil één specifieke post in een topic bookmarken. Iets wat in de vorige versie prima kon, maar na deze 'upgrade' niet meer.
Ik ben helemaal geen stagiair
Niks "lijkt"... ik heb serieus alle mogelijke en onmogelijke plekken afgezocht... blijkbaar worden langere topics niet meer ondersteund...Destruction schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:33:
Ja die link heb ik ook gezien, maar met de oude layout kon je per post bookmarken zegmaar. Dus bijvoorbeeld in dit topic markeer ik zodoende jouw post als laatst gelezen.
Met de huidige layout lijkt deze functie verdwenen, dat zou erg zonde zijn..
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Voorheen deze knop:

Mis hem wel of een andere handige optie om aan te kunnen geven waar je in een forum gebleven bent. Heb zelf 200 berichten op een pagina en dan wordt het lastig zoeken waar je gebleven bent.
)
Waarom? Omdat het kan!!
Steam: Grim
Die functionaliteit vond ik een van de krachten van het forum.
Een nieuw design ok, maar ik snap niet dat functionaliteit daarvoor zou moeten wijken.
Living the American Dream
Look behind you! A three headed monkey!
Reageer : Rapporteer : Bookmark : Postreminder.
Case closed?
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Als het een feature is, is het wel de meest kansloze van de nieuwe omgeving.
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Ik hoop dat het snel terug komt.
Waarom? Omdat het kan!!
Echt ontzettend onhandig dat de bookmark-post-knop weg is, zoals anderen ook aangeven, langere/snellopende topics zijn op deze manier amper te lezen. Één van de killer-features van GoT vond ik dat altijd, usability is hierdoor zwaar naar beneden gegaan...

Rail Away!
Echt kansloos dit.
Met pijn in mijn hart volg ik got niet meer. Kost teveel tijd zo.
Hier en daar een reactie nog en daar blijft het bij omdat ik de tijd niet heb om te zoeken waar ik gebleven was in een topic.
Btw, dit had ik ook al gemeld: [bug][forum] Geen mogelijkheid om posts te bookmarken
Waarom ze mijn melding dan dicht gooien en anderen niet snap ik niet helemaal. Wat is het idee daarachter?
Zoals met deze die nog open is, dan kan je nog zien hoeveel het leeft.
[ Voor 28% gewijzigd door Gé Brander op 22-10-2012 08:30 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het is gewoon niet te doen om elke keer weer terug te lezen waar je gebleven bent. Ik volg alleen dit topic nog totdat die bookmark knop weer terug is..
Waarom de volgende keer bij zo'n grote release niet op een testlocatie de "gewone gebruikers" mee laten testen voordat een nieuwe site de lucht in gaat. Ik was best bereid een maandje te testen..
Enige terugkoppeling vanuit de crew zou inderdaad prettig zijn.
Ik heb deze knop voorheen nooit gebruikt (ik heb 'm gewoon altijd over het hoofd gezien
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Heel jammer. Mij zien jullie dus niet zo vaak meer terug. Totdat het er weer is. Maar dat gaat dus erg lang duren ben ik bang van...
Echt een heel jammere actie deze release van Tweakers... Ik vind het uiterlijk, hoewel wat wit, wel mooi maar absoluut niet functioneel.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Forumpost-lay-out
In de lay-out van de forumposts worden het online-statusicoon, de topicstarteraanduiding, een link naar de posthistorie van de gebruiker en de bookmarkfunctie teruggebracht. Forumtopics krijgen de hele breedte van de pagina. Teksten in de topics zullen wel gelijke breedte houden om de leesbaarheid te behouden. Door een andere plaatsing van de datum en de ondertitel van de gebruiker kan er verticale ruimte bespaard worden. Veel van deze verbeteringen kunnen snel worden ingevoerd.
Bovendien wordt de topicsearch weer gefixd:
Zoeken in topics
Het zoekformulier in forumtopics wordt zo snel mogelijk aangepast om zoeken binnen topics weer mogelijk te maken. Voor het einde van het jaar wordt een nieuw ontwikkelde forumsearch geïntegreerd in onze java-engine. Forumtopics zullen dan ook weergegeven worden in de onderwerpomgevingen.
Dus komt allemaal goed, net als vroeger, zeg maar.
Waarom? Omdat het kan!!
Ik ga gewoon dagelijks ff checken of de button er weer is en dan een hoop bijlezen
10 second ninja DONE
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Dit topic is gesloten.