[Bug] [GoT] Bookmark knop verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50
Waar zijn de bookmark knoppen naast de posting gebleven? Vroeger bookmarkte ik een topic op een specifieke plek zodat ik waar ik ook was, altijd precies verderkon waar ik gebleven was. Die knop mis ik nu heel ernstig, ik wil niet afhankelijk zijn van sessies oid omdat ik niet altijd alle topics wil/kan bijlezen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:56

Destruction

(ex-)Automonteur

Met Arfman, ik bookmark onder andere in het Show je Auto topic waar ik was gebleven. Nu lijkt die mogelijkheid verdwenen te zijn.

Is dit iets wat nog vergeten is of gaat die bookmark functie weer verdwijnen?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:57
Hè wat?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ePy4QRyyYQsWtlQd3RTtLhqJ/full.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Joost op 18-10-2012 16:31 ]

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is om een heel topic te bookmarken... dat wil de TS dus niet, hij wil één specifieke post in een topic bookmarken. Iets wat in de vorige versie prima kon, maar na deze 'upgrade' niet meer.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ja die link heb ik ook gezien, maar met de oude layout kon je per post bookmarken zegmaar. Dus bijvoorbeeld in dit topic markeer ik zodoende jouw post als laatst gelezen.

Met de huidige layout lijkt deze functie verdwenen, dat zou erg zonde zijn..

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:57
wildhagen schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Dat is om een heel topic te bookmarken... dat wil de TS dus niet, hij wil één specifieke post in een topic bookmarken. Iets wat in de vorige versie prima kon, maar na deze 'upgrade' niet meer.
Aah, my bad.

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ook ik hoop dat die knop snel weer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Destruction schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:33:
Ja die link heb ik ook gezien, maar met de oude layout kon je per post bookmarken zegmaar. Dus bijvoorbeeld in dit topic markeer ik zodoende jouw post als laatst gelezen.

Met de huidige layout lijkt deze functie verdwenen, dat zou erg zonde zijn..
Niks "lijkt"... ik heb serieus alle mogelijke en onmogelijke plekken afgezocht... blijkbaar worden langere topics niet meer ondersteund...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:10
Ook ik mis de bookmark-een-post knop/linkje. Zoals gezegd vooral bij langere topics of snel lopende discussies kun je met het bookmaken van een post gemakkelijk bijhouden wat je als laatste gelezen hebt en waar je dus weer moet beginnen. Ook als je tussentijds weg moet (en het topic dus niet tot de laatste post hebt kunnen lezen) is het handig om dan iig gemakkelijk terug te kunnen vinden waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
Snap echt niet waarom die knop weg is. Het forum leest een stuk minder prettig zo. Zeker gecombineerd met al dat wit (lekker achter een 24" IPS paneel) .. blurgh.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiexp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 19:52
Ik heb ook al zitten zoeken naar de bericht-bookmark
Voorheen deze knop: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/bookmark_message.gif

Mis hem wel of een andere handige optie om aan te kunnen geven waar je in een forum gebleven bent. Heb zelf 200 berichten op een pagina en dan wordt het lastig zoeken waar je gebleven bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 14:03

Smurf

Detri

Ik zou deze functie graag ook weer terugzien, om precies dezelfde redenen die hier al genoemd zijn.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 21:08
-> LD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 20:46

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

+1, echt niet makkelijk. Eerst vanaf onder helemaal naar boven om te bookmarken, uur later hele topic s scannen om te kijken waar de laatste door jou gelezen post is tussen 200 andere posts.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Dit is echt super vervelend, als je hem nu bookmarked en dan de bookmark opent gaat hij naar de TS. Als je dan gametopic's volgt waarin er soms in enkele uurtjes meerdere pagina's bijkomen is het niet prettig om ten eerste de pagina terug te vinden en dan nog eens de post waar je het laatst gebleven bent.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:36
hopelijk komt deze functionaliteit snel terug, dit is een enorm gemis!
Die functionaliteit vond ik een van de krachten van het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
With all of the above. Ik gebruikte die functie echt altijd en ik mis hem nu dus heel erg!
Een nieuw design ok, maar ik snap niet dat functionaliteit daarvoor zou moeten wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Helaas is dat de enige feature die ik veel gebruikte. Jammer dat nu net die gesneuveld is. Laat Henk lekker in zijn graf...... maar geef ons de bookmark post knop terug :)

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 17:43

MrScratch

I am rubber, you are glue

Crap. Is die knop gewoon weggehaald? Dit was mijn anker in alle discussies die ik volgde. Superonhandig gewoon. Kan de bookmark een specifieke post weer terug alsjeblieft?

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Voor de mensen die vandaag na 14.00 uur hebben gereageerd. Hij staat bij mij gewoon bovenin dit topic. Dit is sinds vandaag weer aanwezig:
Reageer : Rapporteer : Bookmark : Postreminder.

Case closed?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
Ik merk dat ik niet meer mijn vaste GOT ritueeltje doe.... Aangezien ik de volgende keer niet veder kan waar ik ben gebleven. Scheelt visits dit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 09:06

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Hier nog een die dit als een irritatie factortje beschouwd. Ik had ook al een nieuw topic er voor geopend... die mag dus afgevoerd worden naar /dev/null

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 17:20

Arrogant

S.F.W.

Mag toch hopen dat dit rap ongedaan gemaakt wordt.
Als het een feature is, is het wel de meest kansloze van de nieuwe omgeving.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Laatst online: 23-07 12:21
Ik lees het forum nu nauwelijk omdat ik niet meer weet waar ik gebleven was.
Ik hoop dat het snel terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
Het is nu 2 dagen en ik kan leven met de lelijke superwitte layout, als die bookmarkknop maar terugkomt. Echt superirritant dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Hier hetzelfde; dit is zo'n beetje het enige topic dat ik nog volg. Serieus waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
Ik merk nu al dat ik in bepaalde topics pagina's heb gemist .. het kost me nu simpelweg teveel moeite om de topics bij te houden en ik snap niet dat niemand die de nieuwe layout getest heeft dit niet heeft opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

Is dit punt nu al bij Tweakers doorgedrongen, en zoja, gaat men hier iets aan doen? Beetje terugkoppeling zou wel duidelijkheid scheppen.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Inderdaad; iets van roadmap... wanneer wordt deze functie weer naar productie gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Met iedereen hierboven ^^

Echt ontzettend onhandig dat de bookmark-post-knop weg is, zoals anderen ook aangeven, langere/snellopende topics zijn op deze manier amper te lezen. Één van de killer-features van GoT vond ik dat altijd, usability is hierdoor zwaar naar beneden gegaan... :/

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Tweaker's devvers gebruikten het waarschijnlijk niet dus het zal wel niet belangrijk zijn geweest. Of was het estetisch niet verantwoord zo een icoontje?

Echt kansloos dit.

Met pijn in mijn hart volg ik got niet meer. Kost teveel tijd zo.
Hier en daar een reactie nog en daar blijft het bij omdat ik de tijd niet heb om te zoeken waar ik gebleven was in een topic.

Btw, dit had ik ook al gemeld: [bug][forum] Geen mogelijkheid om posts te bookmarken
Waarom ze mijn melding dan dicht gooien en anderen niet snap ik niet helemaal. Wat is het idee daarachter?

Zoals met deze die nog open is, dan kan je nog zien hoeveel het leeft.

[ Voor 28% gewijzigd door Gé Brander op 22-10-2012 08:30 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik ben ook helemaal gestopt met het lezen en bijhouden van topics.
Het is gewoon niet te doen om elke keer weer terug te lezen waar je gebleven bent. Ik volg alleen dit topic nog totdat die bookmark knop weer terug is..

Waarom de volgende keer bij zo'n grote release niet op een testlocatie de "gewone gebruikers" mee laten testen voordat een nieuwe site de lucht in gaat. Ik was best bereid een maandje te testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik had inderdaad ook best als proefpersoon willen meekijken op een test situatie. Ik kan me namelijk best voorstellen dat bij een redelijk ingrijpende verbouwing bepaalde zaken over het hoofd gezien worden.

Enige terugkoppeling vanuit de crew zou inderdaad prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

+1

Ik heb deze knop voorheen nooit gebruikt (ik heb 'm gewoon altijd over het hoofd gezien :|). Maar lijkt mij echt ideaal, aangezien ik nu altijd al m'n tabbladen open laat staan van alle topics die ik volg, echter heb ik daardoor nu steeds zo'n 20 tabs open staan. Hopelijk komt deze knop weer terug!

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Begrijp ik het nu goed dat deze functionaliteit niet opgepakt wordt in de fixes?... (zeef in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*")
Heel jammer. Mij zien jullie dus niet zo vaak meer terug. Totdat het er weer is. Maar dat gaat dus erg lang duren ben ik bang van...

Echt een heel jammere actie deze release van Tweakers... Ik vind het uiterlijk, hoewel wat wit, wel mooi maar absoluut niet functioneel.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

http://tweakers.net/plan/656/tweakers-7-de-puntjes-op-de-i.html geeft aan dat:

Forumpost-lay-out
In de lay-out van de forumposts worden het online-statusicoon, de topicstarteraanduiding, een link naar de posthistorie van de gebruiker en de bookmarkfunctie teruggebracht. Forumtopics krijgen de hele breedte van de pagina. Teksten in de topics zullen wel gelijke breedte houden om de leesbaarheid te behouden. Door een andere plaatsing van de datum en de ondertitel van de gebruiker kan er verticale ruimte bespaard worden. Veel van deze verbeteringen kunnen snel worden ingevoerd.

Bovendien wordt de topicsearch weer gefixd:
Zoeken in topics
Het zoekformulier in forumtopics wordt zo snel mogelijk aangepast om zoeken binnen topics weer mogelijk te maken. Voor het einde van het jaar wordt een nieuw ontwikkelde forumsearch geïntegreerd in onze java-engine. Forumtopics zullen dan ook weergegeven worden in de onderwerpomgevingen.

Dus komt allemaal goed, net als vroeger, zeg maar.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Pfffjeew... enig idee wanneer we het zaakje op productie kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Ik ben allang blij dat het er weer komt, ik denk dat ik anders ook gestopt zou zijn met GoT.
Ik ga gewoon dagelijks ff checken of de button er weer is en dan een hoop bijlezen :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:58

rob_erwt

What does this button do?

Een knopje voor het bookmarken van individuele posts is per direct weer beschikbaar zoals je rechts boven een post kan zien. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 19:34

TwOkkie

Tweakin' Okkie

_/-\o_

[J|O|R] <- .signature.gz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.