Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp][bug] ik kan m'n eigen comments boosten

Pagina: 1
Acties:

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-11 14:55
Iets wat voorheen volgens mij niet kon, en nu wel, is dat ik m'n eigen comments een boost kan geven. Heerlijk om m'n eigen comments natuurlijk een beetje van extra powerrr te voorzien, maar volgens mij niet heel erg de bedoeling :)

1. Homepage-artikelen
2. NVT
3. Plaats een reactie, en geef daarna je eigen reactie een Boost
4. NVT
5. NVT
6. NVT

[ Voor 21% gewijzigd door Kapotlood op 18-10-2012 14:27 . Reden: Iets beter de Bughunt-post gelezen. ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je bedoelt dat je je eigen reactie hebt kunnen modereren? Dat lijkt me niet de bedoeling nee; zou je aan kunnen geven bij welke reactie dat gelukt is?

Bij je twee reacties van vandaag zie ik namelijk geen moderatie op jouw naam staan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Kapotlood
Niet modereren, maar Boosten. Je kan met moderatie boost-punten verdienen waarmee je bepaalde reacties kunt boosten :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Bedoel je dat je het Boost-vinkje kunt aanvinken? De boost wordt enkel toegepast op een moderatie. Als je niet kunt modereren, wordt er ook niets geboost.

Het is wel nutteloos dat dat vinkje inderdaad onder je eigen reacties staat, als dat het geval is.

[ Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 18-10-2012 14:48 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

joramoudenaarde schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:46:
Niet modereren, maar Boosten. Je kan met moderatie boost-punten verdienen waarmee je bepaalde reacties kunt boosten :)
Oke, dat zou kunnen maar dat is inprincipe niet erg problematisch zolang je niet ook kunt modereren. Nu gebeurt er namelijk niets met je boost-punt.

Aan de andere kant zou het inderdaad niet mogelijk moeten zijn dat aan te vinken als je ook niet de betreffende reactie kunt modereren. Dus het is wel een klein bugje denk ik :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Kapotlood
Ah jammer… had gehoopt dat het een meester van een bug zou zijn! Maar een klein bugje is ook wel lief :D

• rayburgemeestre
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-03 21:41
Client-side wordt het inderdaad ten onrechte getoond, maar als je daadwerkelijk probeert te moderen wordt het gelukkig wel afgevangen op de server :P

• Kapotlood
Ah toch wel... 't viel me wel op bij het geven van een score bij m'n eigen reactie (wat niet mogelijk is), maar ging er omdat ik de boel kon aanvinken bij de Boost van uit dat het dáár net even niet goed ging.

Typisch gevalletje niet verder kijken dan m'n neus lang is helaas… maar het zien van deze optie is inderdaad (wat je zelf ook al aangeeft) misschien wat verwarrend :)
Pagina: 1