Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tracker fixeren niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 20:10
Lieve Adjes,

Van harte met deze geweldige, vernieuwende layout. Hulde, vind hem zeer geslaagd. Alleen ik moet nog even wennen, en daarom wil ik graag de tracker fixeren, zoals in het filmpje wordt aangegeven. Echter, bij mij is die knop er niet:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/44821560/tracker.png

Relevante info:
Firefox 15
Windows 7 x64
Adblock geïnstalleerd maar uitgeschakeld op t.net

Daarnaast nog een kleine opmerking: de melding bovenaan elk forum (bij deze is dat bijv. 'Opmerkingen, kritiek of suggesties? Hier moet je zijn, tenzij het in één van de fora hieronder hoort.') is nu enigszins vreemd. De teksten zullen iig bijgewerkt moeten worden.

[ Voor 7% gewijzigd door The__Virus op 18-10-2012 14:23 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 20:10
Juist, oplossing gevonden, daarom even een extra reactie.
Ik draai een 1680x1050 resolutie. Als de windows taskbar aan de zijkanten zit (wat ik altijd heb, mijn voorkeur), vindt t.net blijkbaar mijn browserwindow niet breed genoeg, terwijl er ruimte zat is. Als ik de balk naar beneden plaats, kan ik m wel fixeren.
Work around is uitzoomen in Firefox, maar toch niet echt ideaal. Want ruimte zat aan beide zijden, als er maar iets wordt geschoven met de layout in het midden.

[ Voor 25% gewijzigd door The__Virus op 18-10-2012 14:32 ]

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
+1

Is toch een beetje gek dat er een dergelijk hoge minimum resolutie is voor een layout onderdeel wat zoveel overzicht verschaft >.< Als we het nu hadden over 1024*786 ok. Identificeer dan of het om een desktop of laptop of mobility device gaat, in plaats van arbitrair zo gebruik te beperken. Heatmapping heeft zijn zwakke punten, overzicht in gebruik is er nu eenmaal een van.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:12

Zjemm

...

Dit mis ik ook, Het zou mooi zijn als je toch kan fixeren zonder je browser volledig scherm te moeten maken.

de tracker gebruikte ik het meest en wil ik dus ook altijd zichtbaar hebben.

opensecure.nl

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Je schermresolutie is helaas te laag... puntje waar we de komende tijd wat aandacht aan gaan besteden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.