[BUG][FP] -1 toch positief?

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:41
Tweakers houd blijkbaar van negatieve reacties aangezien ingeklapte -1 groen weergegeven word. Is dat by design om bijv deze reacties toch een kans te geven? Of een foutje?

1. Bestemming: Reacties review

2. URL: reviews: Hands-on: Asus Padfone 2

3. De omschrijving & steps to reproduce:
Ga naar bovenstaande link, en filter op 0. Ingeklapte -1 worden nu met groen weergegeven als positief (+2).
Filter op -1 nu word de kleur wel goed gedaan

4. Je browserversie Versie 22.0.1229.94 m

5. Door jou gebruikte plug-ins nvt

6. Besturingssysteem windows 7

Met default filtering:
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-DU4Lut96OeA/UH_uGi2QqwI/AAAAAAAADtk/hsdsZNFvcIk/s684/minuseen.PNG

Met filtering -1 (reactie is op dit moment van wijziging 0, maar de styling was met filtering op -1 ook zo).
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-epWinoxY8kM/UIB9h6WOmSI/AAAAAAAADt4/rRRXxUuwe8s/s672/minusEen2.PNG

[ Voor 12% gewijzigd door jip_86 op 19-10-2012 00:12 . Reden: filtering -1 toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-07 16:45

MrDrako

nep ict'er

Uh waar zie je groen dan??? Ik heb dezelfde Chrome versie als jij, maar ik zie het niet, ook in je screenshot zie ik het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Het ingeklapte blokje rond jpmoster heeft duidelijk een ander beeld. Heb voor de helderheid nog even de reactie met filtering op -1 erbij gezet. Nu ik de toevoeging heb gedaan zie ik dat de reactie inmiddels een 0 is geworden, maar de kleur is daar hetzelfde. Er zit nu ineens geen border meer omheen met background kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-07 09:53

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het lijkt me dat jouw issue wordt veroorzaakt doordat er in de tussentijd nieuwe moderaties zijn geweest die het gemiddelde van de reactie hebben veranderd. Ik kan het probleem niet reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Het valt me op dat mijn 30 boostpunten ook verdwenen zijn. Is dat een bug of een feature?

Na een moderatie waren ze weer terug :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 19-10-2012 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:25:
Het valt me op dat mijn 30 boostpunten ook verdwenen zijn. Is dat een bug of een feature?
Kleine bug, kan ook een db glitch zijn. Doet me denken aan meldingen van gebruikers die wat karma kwijt zijn.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Virtuozzo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:27:
Kleine bug, kan ook een db glitch zijn. Doet me denken aan meldingen van gebruikers die wat karma kwijt zijn.
Ik zie nu ook dat de punten weer terug zijn. Misschien moest er een interne waarde even een update krijgen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Nog een keer nu direct na elkaar gemaakt
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-PYGjhEWSLUc/UIEYdji80oI/AAAAAAAADuM/dn5pW1DyWyU/s638/minuseen3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als jij in die screenshots van jezelf een groene -1 ziet, ben ik bang dat je kleurenblind bent. Ik zie er in ieder geval twee rood-oranje -1's

Als je van mening bent dat er toch nog een bug in zit, hoor ik dat natuurlijk graag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.