Steunbetuiging.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

/me wenst jullie ook veel succes toe !!

Verwijderd

*MindsMonk vind het ook*

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het leven was idd wel ff zwaar
Maar veel suc6.
Ook voor onszelf om dit weer vol te maken

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 21:28 schreef Lord Daemon het volgende:
We verwachten natuurlijk wel van de users dat ze even alle topics sinds begin April nog een keer schrijven. ;)
Inclusief alle met slotjes? >:)
Succes iig ;)

Verwijderd

We verwachten natuurlijk wel van de users dat ze even alle topics sinds begin April nog een keer schrijven. ;)
/me heeft een script dat alle topics automatisch uitprint. FF overtypen die blaadjes >:)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

ja ook veel succes enzo
wat zouden de gebruikers moeten kunnen doen dan?

This too shall pass

Verwijderd

Ehh, mag jij beginnen :P

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 21:33 schreef sharkyOnline het volgende:
ja ook veel succes enzo
wat zouden de gebruikers moeten kunnen doen dan?
Niet te veel onzintopics maken, en leuke c.q. nuttige nieuwe topics maken :) .

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Heeft Onno niet ivm zijn enhanced :) search machine niet de topics gebackupped? of gebruikte hij rechtstreeks de GoT database?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

Op donderdag 31 mei 2001 21:35 schreef msturm10 het volgende:
Heeft Onno niet ivm zijn enhanced :) search machine niet de topics gebackupped? of gebruikte hij rechtstreeks de GoT database?
ik denk dat dat niet bruikbaar is...

This too shall pass

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yup, succes.. hopen dat het snel weer de oude GoT is.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 10:21
alle modjes en adjes veel suc6 om alles weer een beetje op orde te krijgen. tot zo ver al goed werk dat GoT uberhaupt weer werkt :)
ik, en ik denk ook vele anderen, zijn vast wel bereid om een beetje mee te helpen als het nodig is.

Maak je eigen poll

Verwijderd

/me vind het maar een kale boel
Maar jullie krijgen vast wel 200% als je gaat overwerken >:) :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Thanks .... en jullie kunnen ons helpen door te blijven komen ! :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 21:34 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

Ehh, mag jij beginnen :P
Oh hij komt ook even zijn leedvermaak uiten hoor ;)

• xxfile
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Kee, had net in een ander topic mijn steun betuigd en zag daarna dat er al 1-tje voor was |:(

Nou ja, hier ook maar dezelfde tekst:

Ik ben blij dat GoT er weer is, ondanks dat het een fresh start is (nou ja vanaf 2 april dan).

Petje af voor de korte tijd dat GoT weer in de lucht is aangezien het geen geringe probs waren, good job dudes en dudets.

Heren en dame modjes/admins, suc6 en veel sterkte gewenst!

Nieuw, nu met Twitter

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:05

Jaymz

Keep on moving !

Sterkte aan allen: adjes, modjes en bezoekers, en degene die ik nu vergeet te noemen.

-Slik-

• ArthurMorgan
  • Niet online
* ArthurMorgan heedt nu al zin in de dag van dexterslab :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

* Moartn wenst ook alle modjes/adjes veel succes en gaat weer door met het terugzetten van nieuwsposts uit de cache... :P

[edit]Damn, 650 posts kwijt, en er staat geen t.net crew meer achter m'n naam :'(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium heeft dexterslab als backup .... :)

• chem
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

succes? succes? wat is dat nou weer voor ge-ouwehoer?

tnet raakt ff een maand aan data kwijt omdat men te stom is om elke dag te checken of de backup wel succesvol was, en we gaan ze hier een beetje TOEJUICHEN?

kom OP zeg :(

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 21:54 schreef chem het volgende:
succes? succes? wat is dat nou weer voor ge-ouwehoer?

tnet raakt ff een maand aan data kwijt omdat men te stom is om elke dag te checken of de backup wel succesvol was, en we gaan ze hier een beetje TOEJUICHEN?

kom OP zeg :(
denk je nu echt dat het er beter van wordt als wij nu ook nog ff pissig gaan worden op ze? Tuurlijk balen we hier met zijn allen van, maar het is gebeurt en hopelijk gebeurt het niet weer.... nu hebben ze in elk geval onze suport nodig(?)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
eigen schuld, dikke bult.

wel redelijk snel hersteld. succes iig.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 31 mei 2001 21:54 schreef chem het volgende:
Chem, dat je pissed bent kan ik me voorstellen. Geloof me dat ben ik persoonlijk ook. Alleen kunnen we nu 2 dingen doen. Heel hard blijven schelden op alles en iedereen of besluiten dat 'we' er iig iets van geleerd hebben en met zijn allen ervoor zorgen dat we weer wat kunnen opbouwen. Kom op man, together we stand strong :)

* IceStorm heeft de afgelopen 30 uur echt FLINK lopen schelden :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

gelul. ik ben niet boos: m'n leven hangt er niet vanaf ofzo...

ik vind het alleen ronduit BELACHELIJK dat je 30 dagen (meer?) niet checkt of je backup het wel doet

Om nou te zeggen: je leert ervan - CRAP. Wat mij betreft kunnen de sysops van tnet en consorten een spoed cursus linux voor dummies gaan volgen, of iig een backup cursus.

:r

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
sja.. eeuh.. succes.. ofzo..

Kben het eigenlijk best wel met Chem eens. Maarja, laat ik me maar inhouden, voordat ik weer een usernote krijg om niks... *zucht*

• chem

chem

Reist de wereld rond

die usernotes zijn ze toch zo kwijt, want ze maken toch geen backup.

krijgen we nu weer meer #55's, zoals voor de backup?

• xxfile
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Op donderdag 31 mei 2001 21:57 schreef Alfredt het volgende:

[..]

denk je nu echt dat het er beter van wordt als wij nu ook nog ff pissig gaan worden op ze? Tuurlijk balen we hier met zijn allen van, maar het is gebeurt en hopelijk gebeurt het niet weer.... nu hebben ze in elk geval onze suport nodig(?)
Amen.

Ze balen zelf nog het meeste van allemaal aangezien ze er meer tijd in steken dan users en die backup was overmacht, aan insluipers is gewoon weinig te doen.

En dit is niet het juiste moment om te gaan zeiken. Daar schieten zij niks mee op en wij ook niet.

Suc6 en veel sterkte!

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

/me vind best dat het allemaal een beetje |:(

• Hans
  • Niet online
http://www.bru-pro.com/

Kon het niet laten...

• chem

chem

Reist de wereld rond

onwijze haat allemaal.

ik blijf erbij, een beetje doen alsof de modjes er hun best aan doen; WAT DAN? toekijken hoe femme en rick jansen en ... hun gecrashte hd staan te bewonderen?

de modjes en topix hebben hier geen moer mee te maken, dit is volledig de fout van wanna-be sysops, die beweren op prof. nivo bezig te zijn maar dat dus niet kunnen...

't moest maar eens gezegd worden.

• chem

chem

Reist de wereld rond

ik wacht het slotje af...

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Arme HlpDsk... ;(
Kan die weer opnieuw beginnen...

Maarja, van je fouten moet je leren he? Laat nu gewoon elke drie dagen een backup maken ofzo, en houd dan minstens 5 backups achter. Zo krijg je ook nooit problemen (of vuurwerk moet afbranden, maar ze hebben brandbeveiliging daaro dus...)

Succes in ieder geval!
Op donderdag 31 mei 2001 22:07 schreef chem het volgende:
onwijze haat allemaal.

ik blijf erbij, een beetje doen alsof de modjes er hun best aan doen; WAT DAN? toekijken hoe femme en rick jansen en ... hun gecrashte hd staan te bewonderen?

de modjes en topix hebben hier geen moer mee te maken, dit is volledig de fout van wanna-be sysops, die beweren op prof. nivo bezig te zijn maar dat dus niet kunnen...

The man`s GoT a point there...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Idd, dit laat zien dat het gewoon een bende was daaro. En maar upgraden, en maar proberen de boel beter te maken. Maar achteraf blijkt het gewoon een klote bende te zijn.
De heren server-admins hebben zeker nooit van backup's gehoord. Zeker te duur of niet? Het is toch de gewoonste zaak van de wereld dat bij zoveel data er goeie backup's worden gemaakt. Die bewaar je dan natuurlijk niet bij Vuurwerk, maar bewaar je op een andere locatie.
Het is gewoon 'lachen' dat een van de grootste site+forum crashed op zoiets. En daardoor ontzettend veel data verliest. En dat voor een computer site+forum.

Jongens, leer hier nou van man. Dit is gewoon amateur-gedrag!

:(

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• chem

chem

Reist de wereld rond

ik mag leien dat de helft van de sponsors afhaakt (onder het motto: dit is slecht voor mijn klandizie) ...

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 22:07 schreef chem het volgende:
Maar niet nu.
Kom op, relax. :7

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dank jullie allemaal wel :P :)

• om3ega
  • Laatst online: 09-02 18:15
Ik snap jullie p.o.v. wel maar stop even met 'het de grond in trappen' van got en gebruik je voet liever om even een stapje voorwaards te maken. Shit happens.. dus wees even een beetje vrolijker en doe weer gezellig mee. Van alle fouten moet je leren.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

dit valt mij ook erg tegen hoor, van de mensen van tnet...een backup hoor je toch gewoon te maken!
volgens mij wordt het tijd om wat profi mensen in te gaan huren ofzo..zo'n grote site, daar heb je wel wat meer voor nodig dan er nu blijkbaar is.
in ieder geval succes met fixen, en leer hier wat van

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
De Mods doen goed werk, dat er iets fout gegaan is is een menselijke fout, en wat gebeurd is is gebeurd... Hopen dat GoT er weer overheen komt, hoeweil ik nu wel ziek wordt van alle kneusjes die het aan het verzieken zijn...

Good Luck !

By each crime and every kindness, we birth our future

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Success allemaal, laat dit niet weer gebeuren.... ;)

* Harmen zegt: Van fouten moet men leren, dus back-uppen die handel! Elke dag! :P

Whatever.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 31 mei 2001 22:20 schreef om3ega het volgende:
Ik snap jullie p.o.v. wel maar stop even met 'het de grond in trappen' van got en gebruik je voet liever om even een stapje voorwaards te maken. Shit happens.. dus wees even een beetje vrolijker en doe weer gezellig mee. Van alle fouten moet je leren.
Maar geef nou toe, dit is niet normaal meer. Een van de standaard dingen die je doet met computers: BACKUPS MAKEN. Juist van zo'n site verwacht je dat het goed zit, niet dus! Dit is gewoon amteur gedrag.

Verwijderd

Sterkte aan de mensen die zich nu de naad uit werken om alles toch weer voor elkaar te krijgen...

Verwijderd

/me heeft dexterslab als backup .... :)
Gelukkig is het menselijk deel niet getrashed...

Ik durf te wedden dat Dexterslab strax op de proppen komt met alle backups + nieuwe hardware... tsjaa... weigeren we hem?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op donderdag 31 mei 2001 22:22 schreef Freggel_United het volgende:
De Mods doen goed werk, dat er iets fout gegaan is is een menselijke fout, en wat gebeurd is is gebeurd
Dit heeft geen r*k met mods te maken, maar alles met sys-ops.

Uithuilen en opnieuw beginnen dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hans
  • Niet online
Wat ik het meest opvallend vind is de verklaring. Er wordt verklaard dat er een "headcrash" is geweest van een van de Seagate Cheetah's. Dit is toch highly irregular te noemen, van een schijf die bekend staat als zeer betrouwbaar, en een MTBF (Mean Time Before Failure) heeft van 1.000.000 werkuren (zie bijv. hier). En zo lang zat ie er nog niet in!

Ook vind ik het erg vreemd dat er gekozen is voor striping RAID, wat nou niet de meest veilige vorm van RAID is, en zeker niet met 2 schijven (met 3 schijven a la). Dat zijn gewoon dingen waarvan ik zoiets heb van sja eeuh kan dat nou niet wat beter?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 31 mei 2001 22:24 schreef FlameHeaD het volgende:
Sterkte aan de mensen die zich nu de naad uit werken om alles toch weer voor elkaar te krijgen...
Dat is toch normaal, zij zijn toch nalatig geweest door geen backups te maken. Daar moet je nu voor betalen!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Erg veel sterkte aan alle Mods en Admins in het algemeen en de serverjockeys in het bijzonder.

Een dag zonder GoT was erg genoeg.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Van fouten moet men leren, dus back-uppen die handel! Elke dag! :P
Klinkt BC1 en BC2 bekend in de oren???

• IceStorm
  • Laatst online: 17:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 31 mei 2001 22:26 schreef BackSlash32 het volgende:
Dit heeft geen r*k met mods te maken, maar alles met sys-ops.
Niks met mods te maken? Ik heb toch redelijk mijn best gedaan om met mijn hacking skillz die HD te laten crashen dacht ik zo :)

Sorry, grapje wordt niet gewaardeerd gok ik. Krijg ik altijd als het eigenlijk niet leuk is wat er gebeurt :)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op donderdag 31 mei 2001 22:26 schreef Hans het volgende:
Wat ik het meest opvallend vind is de verklaring. Er wordt verklaard dat er een "headcrash" is geweest van een van de Seagate Cheetah's. Dit is toch highly irregular te noemen, van een schijf die bekend staat als zeer betrouwbaar
[...]
Murphy was in de buurt.
Shit happens when you absolutely positively definitively don't want it to happen.
Ook vind ik het erg vreemd dat er gekozen is voor striping RAID
Typo.
En er is verder niet meer naar gekeken helaas...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• LoneRanger
  • Niet online
Ten eerste natuurlijk mijn steunbetuiging naar de T-net crew maar is het niet verstandiger GoT dicht te gooien todat alles weer op orde is.
Lijkt me dat jullie werk genoeg hebben en een slotjes-regen niet echt meehelpt.

Ok, ik kan natuurlijk ook zelf gewoon ff GoT een paar daagjes negeren totdat alles weer "gewoon" is :)

Only fools are enslaved by time and space.

• Hans
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 22:30 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Murphy was in de buurt.
Shit happens when you absolutely positively definitively don't want it to happen.
[..]
Ik lees net in een post van WouterTInus hier:

[topic=152185]

dat er zelfs 2 schijven dood zijn. Je kan me een hoop vertellen, maar dan is het geen toeval meer...

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Zonder een persoon te bedoelen ( :) ), dit is nou typisch Murphy's Law in actie.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• jan-marten
  • Laatst online: 08-02 08:32
uiteraard sucses

hier gaat nog wel wat tijd in zitten :P

En wat is het moraal van dit verhaal?

>:)

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
Hij is terug!!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Maar het kan gebeuren: Human error.
Dit is een harde les voor de sysops. :'(

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 21:58 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Chem, dat je pissed bent kan ik me voorstellen. Geloof me dat ben ik persoonlijk ook. Alleen kunnen we nu 2 dingen doen. Heel hard blijven schelden op alles en iedereen of besluiten dat 'we' er iig iets van geleerd hebben en met zijn allen ervoor zorgen dat we weer wat kunnen opbouwen. Kom op man, together we stand strong :)

* IceStorm heeft de afgelopen 30 uur echt FLINK lopen schelden :)
Helemaal mee eens... Je kunt terug blijven kijken en treuren om wat verloren is gegaan, maar als je gewoon vooruit kijkt word je toch weer happy omdat GoT terug is? Ik ben ook 2600 posts kwijt, so what. Als dat alles is :(

Ik baal, daar niet van hoor, maar al dat gezeik op hoe stom het wel niet is enzo... Tja, daar schiet niemand wat mee op. Dus hou aub allemaal op met zeuren en bedenk wat we er aan kunnen doen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 22:15 schreef chem het volgende:
ik mag leien dat de helft van de sponsors afhaakt (onder het motto: dit is slecht voor mijn klandizie) ...
Kijk, ik zal echt niet tegenspreken dat het stom is, maar wat heeft al dat gezeik nu voor zin? Er zullen nog wel wat woorden aan vuil worden gemaakt, maar dat zal wel intern gebeuren... Wees 's blij dat GoT het weer doet en mail je nieuwsposts door naar Moarten bijvoorbeeld... Dan draag je een steentje bij, zo i.e.g. niet... Of dacht je dat de sysadmins zelf niet wisten dat het een beetje stom is???

edit:
KUT KUT KUT, het TweakSTers T-shirts topic is ook weg... Kunnen we weer opnieuw beginnen :(

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Gecondoleerd met de schijf.

En nu maar gauw RMA aanvragen :)

Alle proemn in n drek

• Hans
  • Niet online
Heh, right, RMA op een "door een configuratiefout :?" overleden harddisk.

• om3ega
  • Laatst online: 09-02 18:15
Op donderdag 31 mei 2001 23:33 schreef Hans het volgende:
Heh, right, RMA op een "door een configuratiefout :?" overleden harddisk.
Kapot = kapot. Zolang alle zegeltjes er op zitten en er geen zichtbare schade aan de buitenkant is kan die binnen 3 jaar gewoon geruild worden. Seagate doet niet moeilijk.

• stok
  • Niet online
Ik stel voor dat we naar Seagate gaan met alle twiekers. En dan ff lief "vragen" om een vergoeding vd geleden schade *D
(Denk aan datarecovery :7 )

/bovenstaande is een grap hoor. Dus niemand met lange tenen hierover struikelen aub :)

Verwijderd

volgensmij zit RickJansen nu ergens te huilen omdat'ie nooit eerder de moeite heeft genomen een fatsoenlijk "HOWTO Configure RAID"-boek te kopen :D

• Mior
  • Laatst online: 11:43
Assumption is the mother of all screwups.
Nietaltemin wens ik de crew veel sterkte toe in het herstellen van alles.

• Hans
  • Niet online
Assumption is the mother of all screwups.
Da's een hele goeie...

Verwijderd

succes :)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Nou mogen de users een FAQ maken over hoe de adjes moeten backuppen :P

Alle proemn in n drek

• Kees
  • Laatst online: 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
dank..
ik heb een 48 uur achter de rug die je niet veel mensen toewenst...

uiteraard gaat het veel beter worden nu ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op vrijdag 01 juni 2001 00:20 schreef Kees het volgende:
dank..

Zelfs je (Server-Admin) is weg :o
Achja slechter kan het niet worden.

Alle proemn in n drek

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 00:22 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Zelfs je (Server-Admin) is weg :o
Achja slechter kan het niet worden.
Dat is een straf die hij zichzelf oplegt :P

• Lordy79
  • Laatst online: 16:13

Lordy79

Vastberaden

Ik heb medelijden met HlpDsK... die moet heel veel slotjes herverdelen... ai ai ai...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• jep
  • Laatst online: 09-02 19:28

jep

* jep geeft kees een lintje

Kees is een echte :7

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Op donderdag 31 mei 2001 22:52 schreef NiPeng het volgende:
Maar het kan gebeuren: Human error.
Dit is een harde les voor de sysops. :'(
Ik blijf tegenwoordig als admin ingelogd (display gelocked). Als ik dan 's morgens of na het weekend weer terugkom staan daar luid en duidelijk messages over de backups. Dat die succesvol waren, bijv. Dan tel ik de messages. Ik hoef maar tot 2 te tellen want ik ben alleen geinteresseerd in 2 servers.
Als er iets aan het handje is zie je het meteen. Misschien een handige tip? Is niet echt moeilijk of ingewikkeld ofzo :(

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

Ik snap echt niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Je hebt voor duizenden guldens aan state-of-the-art (gesponserde) hardware, nieuwe servers worden er maar bij gegooid, maar het allerbelangrijkste van alles, namelijk je content van de laatste 2 maanden wordt in een keer (perongeluk) door de plee gespoelt!??!!??!!!??!

Juist voor een zo'n dynamische site als tweakers is het NOG belangrijker om zeer regelmatig backups te maken, maar het wordt uberhaupt niet gedaan door een 'communicatiefout' en overlijden er 'spontaan' ook 2 harde schijven.
Vroeger heb ik nog iets gelezen dat er iedere dag een dbase dump iedere dag naar een ftp gestuurd werd, maar dat is er blijkbaar de laatste 60 dagen bij in geschoten. Hopelijk beginnen ze dat nu zeer actief te doen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het zeer vervelend wat er gebeurt is, maar dit soort kapitale blunders zouden uberhaupt NOOIT mogen gebeuren!!!!

Je kan er een les uittrekken, maar het is wel een zeer kostbare les geweest...

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Succes met de wederopbouw onder de tijdsdruk!

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Sterkte, dat zullen de adjes en modjes hard nodig hebben

• duderuud
  • Laatst online: 12:13

duderuud

Sliden is koel

Sjonge jonge...ik heb weer een hoop te lezen!!:(

Ik wist dat er probs waren, gisteren SQL plat...nu blijkt er een HELE hoop te zijn foutgegaan!:(

Klote voor iedereen...ik ga ff alles lezen wat er te lezen valt hierover!

Toch suc6 modjes/adjes/sysops!

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 21:23 schreef om3ega het volgende:
Hij is er voor , de LA.

Mijn steun gaat uit naar alle MODS die nu de enorme taak hebben alles weer recht te trekken. Ik denk dat er genoeg gebruikers bereid zijn hun handen uit de mouwen te steken daar waar nodig.

Suc6 jongens!
Ik had het niet beter kunnen zeggen!
Maar hierbij dus ook mijn steunbetuiging!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dank u allen... en hulde aan Kees, je bent een bikkel :7 :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Wou ook nog ff zeggen:

Veel suc6 aan mods sys-ops en de rest van de meut die met t.net bezig is! :)

Vind het zowiezo al pluspunt dat het hele gebeuren draait!

Ps Kees keep up the ggod work!

• Hans
  • Niet online
Heheh leuke ondertitel, NoGood!

Ja mijn welgemeende succes mensen, en vooral Kees! Genoeg gebitched, het blijft kut, maar nu de tent maar weer opbouwen...

* Hans heeft ineens een vlaag van medelijden en helderheid enzo :)

• Drogo
  • Laatst online: 16:59
* Drogo wil ook ff de admins en mods en uiteraad Kees z'n steun betuigen

Maar omdat ik dit toch behoorlijk stompzinnig vind heb ik tijdelijk m'n signature en icoon ff aangepast >:)

• Tom
  • Niet online

Tom

T'is zwaar bout zoveel shit kwijt, heeft hoop tijd gekost wat nu allemaal weg is :r * Tom baalt hier behoorlijk van :( maar wel respect voor Kees die de afgelopen 48 uur zijn best heeft gedaan :)

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

al genoeg gezeurt hier.

ook ik doe hierbij steunbetuiging aan T.net crew en met name aan Kees, Kees for president :) :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 00:20 schreef Kees het volgende:
dank..

Lekker geslapen Kees? :P ;)

Verwijderd

Steun voor de modjes, posters etc. ok, maar voor de sysadmins? m'n reet!, ik _weet_ hoe lullig dit is voor een sysadmin ('k ben er zelf een), maar dan hadden ze hun huiswerk maar moeten doen, RAID array verkeerd configgen, dat is al dom, maar dan een backup fout laten draaien voor al 2 MAANDEN LANG dat is _heel_ erg dom. Rick is de laan uit getrapt i presume?

BTW, Seagate Cheetah met een headcrash. zo van de een op de andere dag, dat kan, maar is erg onwaarschijnlijk. volgens mij zijn er nog dommere dingen gebeurd bij vuurwerk :( (stuiter?)
|:( |:( |:(

Verwijderd

edit:

Na het posten van dit bericht vond ik het richting flamen op Rick Jansen gaan dus bij deze verwijder ik de inhoud.

• chem

chem

Reist de wereld rond

ik baal van rick.

(zie ook mijn .sig)

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45

EXX

EXtended eXchange

Tsja, when it rains, it pours....

Aaarg, zelfs mijn user ID was foetsie, ik heb opnieuw moeten registreren. Dat heb ik maar gauw gedaan, want ik begon al GoT ontwenningsverschijnselen te krijgen. ;)

Veel succes met met weer volledig op de been brengen van t.net en GoT!

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Witte
  • Laatst online: 29-01 15:02
Op vrijdag 01 juni 2001 00:54 schreef Trashbash het volgende:
Ik snap echt niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Je hebt voor duizenden guldens aan state-of-the-art (gesponserde) hardware, nieuwe servers worden er maar bij gegooid, maar het allerbelangrijkste van alles, namelijk je content van de laatste 2 maanden wordt in een keer (perongeluk) door de plee gespoelt!??!!??!!!??!

Juist voor een zo'n dynamische site als tweakers is het NOG belangrijker om zeer regelmatig backups te maken, maar het wordt uberhaupt niet gedaan door een 'communicatiefout' en overlijden er 'spontaan' ook 2 harde schijven.
Vroeger heb ik nog iets gelezen dat er iedere dag een dbase dump iedere dag naar een ftp gestuurd werd, maar dat is er blijkbaar de laatste 60 dagen bij in geschoten. Hopelijk beginnen ze dat nu zeer actief te doen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het zeer vervelend wat er gebeurt is, maar dit soort kapitale blunders zouden uberhaupt NOOIT mogen gebeuren!!!!

Je kan er een les uittrekken, maar het is wel een zeer kostbare les geweest...
100% mee eens.

Dit is echt niet te geloven... een backup-scriptje dat niet werkte!!! bij een site voor en door computernerds, die het altijd beter weten als het een apparaat betreft waar een stukje halfgeleider in zit... hoe elementair...

Houdoe

• Drogo
  • Laatst online: 16:59
psies, vooral omdat dit idd een hardware site is zou je toch wel verwachten dat juist zij dit soort dingen goed doen...

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:46

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 01 juni 2001 09:23 schreef chem het volgende:
ik baal van rick.

(zie ook mijn .sig)
Oke dit schiet mij dus ongelovelijk in het verkeerde keelgat !! :(

Doe verdomme eens normaal man! :(

Het enige wat jij doet is Rick de schuld geven terwijl je niet eens weet wie er waren op dat moment.

Er zullen heus fouten gemaakt zijn, maar niet alleen door rick.

Dit is niet als flame bedoeld, maar ik neem het op voor Rick.

De lessen die geleerd moeten zijn na 3 keer zijn heus geleerd nu, waarom zeik je er dan nog over door ? :(

Ikzelf ben 1015 posts kwijt, so f*cking what ? Kom op, de lessen zijn geleerd, so lets start over and have fun.

DOE NORMAAL, OF ROT OP ALS JE DAT NIET KUNT.

* Destruction had al 100 keer de opmering "Ik baal van rick, ik haat rick" gezien van meneer chem, daar werd hij dus ECHT kwaad van.....

De echt pissige ik trekt zich voorlopig terug uit deze discussie....

Jez*s zeg!

(^Nog steeds heeeel erg kwaad^)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• havana
Belangrijk:

Mensen mensen hoe kapitaal deze fout ook is: mensen in hun waarde laten is teveel gevraagd voor sommigen van jullie.

Ik verzoek jullie vriendelijk jullie sigs met flames/grapjes richting Rick zelf te veranderen. Ik vraag het jullie vriendelijk, ik kan het in principe ook zelf doen, maar dat vind ik kinderachtig. Dus een vriendelijk verzoek bij deze, ik hoop dat jullie dit begrijpen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• llevering
  • Laatst online: 12-02 14:12
Ik wil ook even m'n steun betuigen, ik vind al dat geflame op RJ maar niets, natuurlijk hij had de raid kunnen configgen en natuurlijk had hij kunnen kijken of er goed gebackupped werd, maar het is ook maar vrijwilligers werk! En hij deed het ook maar voor de eerste keer, natuurlijk had hij hier hulp kunnen vragen, maar een tweaker wil dat zelf uitzoeken en bovendien dan had jullie wel eens willen horen, hij weet toch niks hadden jullie dan gezegd!

Dat backuppen is natuurlijk ook hardstikke vervelend dat dat is misgegaan, maar hoe vaak hebben degenen met de grootste mond, écht gebackupped de afgelopen tijd? Ja eergister zeker nog? Nadat het hier misging?

Sorry hoor, het is wel erg makkelijk om Rick overal de schuld van te geven!

edit:

In al m'n kwaadheid, vergeet ik Kees z'n welverdiende pluim te geven :o. Veel succes met bij slapen :)!

• Floor-is
  • Nu online

Floor-is

5.2

Op vrijdag 01 juni 2001 19:12 schreef havana het volgende:
Belangrijk:

Mensen mensen hoe kapitaal deze fout ook is: mensen in hun waarde laten is teveel gevraagd voor sommigen van jullie.

Ik verzoek jullie vriendelijk jullie sigs met flames/grapjes richting Rick zelf te veranderen. Ik vraag het jullie vriendelijk, ik kan het in principe ook zelf doen, maar dat vind ik kinderachtig. Dus een vriendelijk verzoek bij deze, ik hoop dat jullie dit begrijpen.
I second that!

Bericht hierboven

• havana
Het gaat me niet zozeer om schuld geven, maar om het in je waarde laten van anderen. Een beetje normaal gedrag, m.a.w.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 09:23 schreef chem het volgende:
ik baal van rick.

(zie ook mijn .sig)
Goed zo jongen! Jij had 't vast beter gedaan allemaal! Bah! Mensen afzeiken is makkelijk, de beste stuurlui staan tenslotte aan wal hè?

/me walgt van dit soort domme opmerkingen!

• havana
En nu kappen, allemaal. Over en weer flames graag via icq.

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Mijn complimenten aan diegenen die gehoor hebben gegeven aan mijn oproep :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1 2 Laatste