[FP][feat] Sommige accesskeys ook laten werken op FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Nu forum en frontpage steeds dichter op elkaar komen te staan, lijkt het me praktisch om het relevante deel van de accesskeys ook op de FP te laten werken. Ook omdat je wel met een accesskey van het forum naar de frontpage kan komen; dan zou de omgekeerde weg er ook moeten zijn.

Met relevant deel bedoel ik dan bijvoorbeeld accesskeys als:
  • Myreact
  • Direct Messages
  • Active Topics
  • Bookmarks
  • Posthistorie
  • Voorkeuren
Ook praktisch omdat je nu niet meer vanaf de frontpage in één keer naar myReact kan surfen (want: submenu verdwenen), dat kost nu per definitie twee clicks.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 19:21
Helemaal ideaal (maar misschien minder haalbaar) zou zijn als je url waar een bepaalde key naar toe gaat zelf in kunt stellen. Nu heb je een lijstje met pagina's waar je een key aan kunt hangen, maar ik zou een key naar Community Profielen wel handig vinden en een key voor mijn eigen profiel. Iemand anders wil vast weer hele andere pagina's onder 1 knop hebben zitten. Als je dan een key kunt koppelen aan een url of iets in die geest kan iedereen zijn eigen 'actie' definieren.

acceskey voor een random ban wtf :Y)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat is natuurlijk helemaal fancy smancy :p Zoiets zou goed vallen bij de powertweaker. Maar goed, ik zou ook al heel content zijn met simpelweg een aantal werkende accesskeys op de frontpage ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana