Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Al een poosje aan het zoeken geweest, maar helaas nog bijzonder weinig kunnen vinden. Het is makkelijk om een Exchange sync. toe te voegen op een Android toestel om vervolgens de e-mail, agenda, taken en het Algemene Outlook adresboek op de telefoon te gebruiken.

Maar wat mij met geen enkele mogelijkheid lukt is om de (persoonlijke) contacten vanuit Outlook op de telefoon te krijgen. De folder Contactpersonen in Outlook wordt weergegeven als adresboek, maar deze lijkt niet gesynchroniseerd te worden naar de telefoon.

Bij een iPhone is het mogelijk specifiek te kiezen om alleen het algemene adresboek of ook de persoonlijke contacten te synchroniseren. Ik kan dit alleen niet terug vinden op een Android toestel (HTC). Iemand enig idee?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Niemand een idee?Een collega en ikzelf hebben het vermoeden dat het met Android gewoon niet mogelijk is.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:47
Je standaard contacts folder moet gewoon gesynct kunnen worden. Maar dan wel alleen die folder, geen andere folders of adresboeken.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

*weg* post inhoudelijk of post niet.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 21-10-2012 01:30 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

_Dune_ schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:47:
Al een poosje aan het zoeken geweest, maar helaas nog bijzonder weinig kunnen vinden. Het is makkelijk om een Exchange sync. toe te voegen op een Android toestel om vervolgens de e-mail, agenda, taken en het Algemene Outlook adresboek op de telefoon te gebruiken.

Maar wat mij met geen enkele mogelijkheid lukt is om de (persoonlijke) contacten vanuit Outlook op de telefoon te krijgen. De folder Contactpersonen in Outlook wordt weergegeven als adresboek, maar deze lijkt niet gesynchroniseerd te worden naar de telefoon.

Bij een iPhone is het mogelijk specifiek te kiezen om alleen het algemene adresboek of ook de persoonlijke contacten te synchroniseren. Ik kan dit alleen niet terug vinden op een Android toestel (HTC). Iemand enig idee?
Hoi Dune,
aangezien mijn vorige post is verwijderd en ik je wil helpen heb ik deze post aangemaakt.
Welke versie van Android gebruik je? Welke telefoon heb je? Welke versie van de app gebruik je?

Overigens heb ik wel een idee, sync eerst je contactpersonen naar hotmail of gmail, en trek ze vervolgens uit hotmail/gmail via die app.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Stef602, Het gaat hier om een HTC Wildfire, Android 2.1, daarnaast wordt gewoon de standaard mail applicatie gebruikt en de standaard mogelijkheden om contact te leggen met een Exchange server.

Contacten eerst copiëren naar Hotmail of Gmail is overigens niet echt een optie.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb wel een idee, heb je de HTC software op je PC geinstalleerd, als mijn geheugen mij niet in de steek laat is het synchroniseren van Outlook op je PC met je telefoon mogelijk met de HTC software.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Nee er is geen software van HTC geinstalleerd, dat is overigens (eigenlijk) ook niet de bedoeling. :)

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

Galsync
Hiermee kun je de Gal naar de persoonlijke adresboek pushen ( en ook nog filteren. )
Draaid op zich goed en is niet heel duur.

mischien een optie.

what?

Pagina: 1