'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Lager en je bent de goedkoopste hoer op straat en je haalt de markt onderuit
|{ brrr }] |
zoveel? hmmmOp donderdag 31 mei 2001 21:17 schreef Yellow het volgende:
Iedereen was toen ik het laatst keek, rond de vijftien posts er wel redelijk overeens dat 300 gulden per uur goed was.
Lager en je bent de goedkoopste hoer op straat en je haalt de markt onderuit
had ik niet verwacht
This too shall pass
Maar ik wacht het af. Thnx Yellow voor het samenvattende antwoord.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
ik verdien 30 met archi-3d werk...
Een andere jongen werkt freelance en vraagt 50-70 piek per uur...
hier gaan reacties op komen ik zweer ut je. als je zo weinig vraagt laat je je gewoon in je reet ne*ken waar je bij staat. kom op zeg, 30Op donderdag 31 mei 2001 22:03 schreef gladiool het volgende:
300 per uur? hehe
verder werd er idd vaak 300 per uur genoemd. daar stond overigens wel vaak bij dat die prijs gebaseerd was op het feit dat je er ook een zooi kosten uit moet halen, zoals het 3dpakket enzo.
|{ brrr }] |
yeah right. een schilder verdiend 2x zoveel...
This too shall pass
En de BSA gaat de komende 12 maanden elke maand een provincie grondig aanpakken. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ik weet het..het klinkt doemdenkerig etc., maar het lijkt me ook wel een prettig gevoel als je je over dat soort zaken geen zorgen hoeft te maken.
Dex
He, je hebt mijnreply gelezenOp donderdag 31 mei 2001 22:16 schreef nelis het volgende:
ohja, er was ook nog een vraag met welk pakket je dit hebt gemaakt. vink zelf ook wel interessant trouwens
Mag ik een nummer van die mensen die 30/70 piek vragen voor 3d modelling? Dan resel ik de boel wel weer (300,-)
300 per uur is een leuk bedrag, doe het dan in ieder geval voor 250,- als je het toch tè hoog vind...
hehe, uiteraardOp donderdag 31 mei 2001 22:27 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
He, je hebt mijnreply gelezen
shit, dat ik daar niet eerder aan heb gedachtMag ik een nummer van die mensen die 30/70 piek vragen voor 3d modelling? Dan resel ik de boel wel weer (300,-)
...
doe mij ook maar wat adresjes
Als je het wit doet is 300,- misschien wel ok, maar dat ligt aan je tempo. Als je er tig keer zo lang over doet dan anderen dan werkt dat niet. Om die reden zou ik voor een fixed price gaan. Scheelt hoop onduidelijkheden voor jezelf en zeker ook voor de klant.
Dan vertel ik wel hoe lang/kort ik er mee bezig geweest ben...
Dex
http://www.kpd-groep.nl/info/119/Detachering.htm
En heb er nog wel een paar gezien, allemaal dit soort bedragen
Want ik zou niks liever willen dan 3dsmaxen voor geld
250,-
Gezien het feit dat pro's op grafisch gebied nog altijd voor erg veel geld worden doorberekend richting de klant (en gelukkig meestal terecht) en je bijvoorbeeld voor een goede Art Director als klant ook iets van 450,- p/u betaald denk ik dat je er niet ver naast zet met 300 p/u. Maar zal eens kijken wat de richtlijnen voor 3d-modelling zijn.
En Gladiool, we hebben het over prijzen richting de klant. Niet richting je baas. Je dacht toch niet dat jouw 30,- 1:1 doorberekend werd naar de klant
je hoeft niet zo heel goed te zijn om toch een baantje kunnen vinden, zoals ik.
ik weet ook wel dat de 3d'ers van films etc. etc, $$$ verdienen. De meeste studenten verdienen geen 30 piek per uur dacht ik zo.
Verwijderd
Mijn basen hadden dus bouwkunde gedaan en kende een hoop mensen in dat wereldje.
Verwijderd
Ik ben samen gaan werken met een textschrijfster en een beeldbewerker die al jaren in het vak zitten. En met zn drieen hebben we alles in huis.. 2d 3d en textOp vrijdag 01 juni 2001 10:14 schreef W-SurFeR het volgende:
Maar hoe kom je in vredesnaam aan klanten
Beloning naar kwaliteit is een prima middel in de samenlevingOp donderdag 31 mei 2001 22:03 schreef gladiool het volgende:
300 per uur? hehe
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Dat snapt me neus ook maar we hebben het over iemand die nog niet eens weet wat ie moet vragen, ik neem dus aan dat het geen super prof is. In dat opzicht lijkt mij 300 piek dus teveel. Ik weet zelf ook wel dat super profs meer verdienen, een jaar of 2 terug had ik veel contact met amerikaanse designers en die zitten inderdaad wel eens rond dit soort bedragen.Op vrijdag 01 juni 2001 08:15 schreef OzBoz het volgende:
Rapotorix, die 300,- is wel degelijk een vrij normaal bedrag (voor als je goed en snel werk afeleverd) op dat lijstje van jou zie niets met betrekking tot 3D, bv:
250,-
Gezien het feit dat pro's op grafisch gebied nog altijd voor erg veel geld worden doorberekend richting de klant (en gelukkig meestal terecht) en je bijvoorbeeld voor een goede Art Director als klant ook iets van 450,- p/u betaald denk ik dat je er niet ver naast zet met 300 p/u. Maar zal eens kijken wat de richtlijnen voor 3d-modelling zijn.
En Gladiool, we hebben het over prijzen richting de klant. Niet richting je baas. Je dacht toch niet dat jouw 30,- 1:1 doorberekend werd naar de klant
Misschien als we samen gaan schreeuwen...Op vrijdag 01 juni 2001 12:13 schreef W-SurFeR het volgende:
WIE WIL MIJ???
WIE WIL ONS?!!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
HTH
"You're only as good, as what you did last week."
Denk je dat iemand je wil zonder dat ze je werk hebben gezienOp vrijdag 01 juni 2001 12:13 schreef W-SurFeR het volgende:
WIE WIL MIJ???
Verwijderd
Kijk maar wat jij er voor vraagt
[quote]
Op vrijdag 01 juni 2001 12:13 schreef W-SurFeR het volgende:
WIE WIL MIJ???
[/quote]
Ohhh, Matthijs wordt je wanhopig???? Misschien kunnen Joppe en ik een date voor je regelen
Vriendelijk word verzocht om het op Dexter te houden. Krijg nu mensen die denken dat ik kan renderen. Niet echt dus.Op donderdag 31 mei 2001 21:16 schreef Dexter het volgende:
........
Thnx in advance
Dex
P.S. met dank aan baschie voor de hosting
Maar terzijde: Mooi werk.
Dex
sure knul. laat maar eens wat van je werk zien dan.Op vrijdag 01 juni 2001 11:53 schreef JohnGotti het volgende:
ik vraag tussen de 400-600 gld , ligt er net aan of ik werk nodig heb ja of nee
jammer he, dat mijn geheugen niet gecrasht is?! en zelfs dan zou het weinig uitmaken, je hebt alleen vandaag al 3 slotjes weten te behalen