Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG][FP]Pingpong bij aanpassen reactie op nieuws item

Pagina: 1
Acties:

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 10:41
Bij het pogen mijn reactie te wijzigen en deze is te lang om in het veld weer te geven, wil de scrollbalk in het midden blijven staan en dus bij elke letter die je typed schiet hij naar onderen (wat gewenst is) en vervolgens weer terug (ongewenst) zo krijg ik een pingpong effect bij elke letter die je typed.

1. Wijzigen reactie in een nieuwspost
2. reviews: Tweakers 7: wat is nieuw? en daarna http://tweakers.net/react...on=EditPosting&ID=5867920 /
3. Ga naar reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?, post een reactie en wijzig hem daarna.
4. IE 8.0.7601.17514
5. NVT
6. Windows 7

Misschien ligt het aan de instellingen van het bedrijf waar ik werk, aldaar deze ook niet vloeiend met Java (lees niet) overweg kan. Tevens kreeg ik de eerste keer dat ik mijn reactie probeerde te wijzigen ipv de text die gewijzigd zou moeten worden "null". Anuleren en opnieuw wijzigen fixte dat.
EDIT:

Toen ik mijn post poste kreeg ik de volgende error:

"Catchable fatal error: Argument 1 passed to relation\manager\DbRelationManager::handleDboResult() must be an instance of QueryResult, boolean given, called in /mnt/web/tweakers-7/inc/class/relation/manager/DbRelationManager.php on line 102 and defined in /mnt/web/tweakers-7/inc/class/relation/manager/DbRelationManager.php on line 425"

Toen ik deze post wou editten om dit er maar direct even bij te zetten kreeg ik de volgende:

"Error Occurred

--------------------------------------------------------------------------------

URL: http://gathering.tweakers.net/forum/update_message/39123632
Error Reason: Zero Sized Reply "

--------------------------------------------------------------------------------
Please contact your system administrator

[ Voor 27% gewijzigd door Ubilosis op 18-10-2012 13:27 . Reden: Fout bij posten/editen ]