Toon posts:

PWS + PHP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier PWS en probeer nu PHP aan de gang te krijgen op dezelfde computer. Als ik in de PWS directory bijvoorbeeld test.php open krijg ik de volgende melding.

403.1 Verboden: uitvoertoegang geweigerd

Deze fout kan optreden als u probeert een CGI-toepassing, ISAPI-toepassing of een ander uitvoerbaar programma te starten in een map waarin het uitvoeren van programma's niet is toegestaan.

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Windows98, NT of 2000?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

En je hebt PHP natuurlijk wel geïnstalleerd hè :)?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat PHP installeren was ik vergeten, moet dat dan? :) nee ff serieus dat heb ik gedaan en ik kreeg geen meldingen ofzo.

In de reame.txt staat iets over php.ini-dist naar je windows map verplaatsen maar dat bestand heb ik niet.

Is trouwens Windows 98.

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
RTFM 8-).

Als je de install.txt (dat filetje in de zipfile voor PHP) ff leest dan staat daar een uitgebreide uitleg hoe je die .ini moet editten om t werkend te krijgen....

Like this yall...

Verwijderd

Heb je in PWS bij de virtuele directory de toegang wel geregeld: Lezen, Uitvoeren en Scripts (Zit bij eigenschappen-toegang)?

Je moet lezen en script wel aan hebben staan, misschin ook uitvoeren voor PHP, maar dat weet ik niet zeker.
Pagina: 1