Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP/feature request] frontpage instellingen

Pagina: 1
Acties:

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 11:24
Tweakers.net,

Huidige frontpage is pas nieuw, maar het is wel een lange frontpage geworden...
Ik vond op oude site een compacte nieuwsoverzicht erg fijn (nieuwstopics op een lijst).

Is het mogelijk als we een compacte nieuwsoverzicht kunnen instellen, en dat we sommige nieuws zoals download nieuws niet op nieuwsoverzicht willen zien...

Dus instellingen:
compacte nieuwsoverzicht aan/uit
rubrieken in nieuwsoverzicht tonen:
- download nieuws aan/uit
- technologie nieuws aan/uit
enzovoort

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

Inderdaad. Vooral dat download nieuws is voor mij echt een storende factor. Als dit de nieuwe manier is, zou ik graag mijn eigen mix van onderwerpen willen samenstellen. Die 'meuk' gebruik ik namelijk nooit. :)

[edit]
Vraag: Als de 'meuk' hier tussenstaat verschijnen nieuwe 'IT Banen' ook in het nieuws?

Probeer hier één lijn in aan te brengen, want nu is het onduidelijk t.o.v. de vorige keuze en inconsistent t.o.v. de rest van de items die nieuws zouden kunnen zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door MicroWhale op 18-10-2012 13:12 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Er is de tracker, die enige instellingen biedt. Maar ja, de heeft ook zijn issues en is eigenlijk niet geëigend voor het gevraagde vanwege de beperkingen.

Zou mooi zijn inderdaad als we zelf het nieuwsoverzicht konden instellen.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:58
Ah, dit topic zocht ik.

Ik gebruik die meuktracker nooit dus ik hoef die nieuwe downloads ook niet te zien.