Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Tracker fixeer rechts/links, fixeert alleen relatief

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:25
1. Bestemming - Overal
2. URL - Overal
3. De omschrijving & steps to reproduce

Je de tracker aan en fixeert hem links (hetzelfde geldt voor rechts). Dan wordt deze alleen relatief gefixeerd. Daarmee bedoel ik, dat wanneer ik mijn browser window smaller maak dan de standaard breedte van tweakers, ik niet ver genoeg naar links kan scrollen om de tracker weer zichtbaar te maken. Ik kan max. tot de rand van de middenkolom scrollen. Ik volgde de tracker juist om te kijken naar nieuwe posts in de verschillende gedeelten van de site.

4. Je browserversie - Firefox 16.0.1
5. Door jou gebruikte plug-ins - N.v.t.
6. Besturingssysteem - Windows 7

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Als ik hier even op aan mag haken, het verkleinen van de window zorgt er ook voor dat de tracker verdwijnt terwijl er nog wel genoeg ruimte is (er is namelijk nog evenveel wit ruimte aan de rechterkant). Het verplaatsen van die middenstrook waar alle informatie in staat (weet niet hoe je dat noemt) naar rechts zou dan het probleem op moeten lossen.

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:25
Volgens mij is dat inderdaad het probleem. De tracker verdwijnt gewoon bij het verkleinen van je scherm.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik had gelezen dat je de tracker kon fixeren en kon de knop/instelling er niet voor vinden. Deze is blijkbaar ook alleen maar actief / zichtbaar als je browservenster breed genoeg is.
Ik surf altijd op een verkleint browserscherm onderaan mijn scherm, dan hoef ik niet te ver naar boven zitten kijken, gewoon rechtvooruit). Toen ik dus maximaliseerde, kreeg ik de optie om te fixeren. De tracker blijft netjes in beeld als ik het browserscherm verlaag, maar niet als ik het versmal. Met als resultaat dat ik nu zo'n felle, lege witruimte rechts heb.

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

CurlyMo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:46:
Volgens mij is dat inderdaad het probleem. De tracker verdwijnt gewoon bij het verkleinen van je scherm.
Pff, dat is niet echt logisch dan. Ik zit op een 1280x800 scherm en heb links en rechts méér dan genoeg witruimte over waar je wel een tracker in zou kunnen proppen. Als tweaker mag je die keuze toch wel zelf maken hopelijk.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Cyleo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:42:
Als ik hier even op aan mag haken, het verkleinen van de window zorgt er ook voor dat de tracker verdwijnt terwijl er nog wel genoeg ruimte is (er is namelijk nog evenveel wit ruimte aan de rechterkant). Het verplaatsen van die middenstrook waar alle informatie in staat (weet niet hoe je dat noemt) naar rechts zou dan het probleem op moeten lossen.
Zo makkelijk is dat niet helaas, dan gaat de header scheef staan met de middenstrook wat er heel erg lelijk uit ziet.

Maar we gaan [BUG][FP] Tracker niet te fixeren verder.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.