Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Tijden bij nieuwsberichten

Pagina: 1
Acties:
  • 800 views

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Momenteel staat er achter een nieuwsbericht hoelang het geleden is dat het geplaatst is. Is het ook mogelijk ergens gewoon weer de tijden erbij te zetten, dat is stukken overzichtelijker.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik sta hier helemaal achter. Ik wil deze vergelijking het liefst niet maken, maar op deze manier lijkt de frontpage wel heel erg op tweaker. Wordt een beetje DNF-syndroom met deze launch en alles wat er mist & bugged.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 10:36

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik mis dit ook wel eigenlijk. Volgens mij kan het absoluut geen kwaad als dit gewoon weer voor het nieuwsbericht komt te staan, net zoals in de vorige site.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 14:01
Ja, het kijkt heel onrustig om de tijden te zien verspringen met de nieuwstitel. Ook heb ik niet zoveel aan xx uur geleden. Je blijft omrekenen naar je laatste bezoek.
Braaf de tijd voor een artikel is gewoon makkelijker. We kunnen allemaal klokkijken. Het boeit me eigenlijk vrij weinig hoe lang geleden iets is, maar meer hoe laat het is gepost. Ook is de nauwkeurigheid natuurlijk butt, want na een uur loopt de teller in uren op.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 22:19
helemaal mee eens. Het is helemaal niet interessant om te weten hoe lang geleden iets geplaatst is.
Ik heb veel meer aan het tijdstip van plaatsen, zo werkt het immers op het forum ook.

Computer says no

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
Meekoh schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:32:
helemaal mee eens. Het is helemaal niet interessant om te weten hoe lang geleden iets geplaatst is.
Ik heb veel meer aan het tijdstip van plaatsen, zo werkt het immers op het forum ook.
Ik denk er precies hetzelfde over en steun dus de vraag of er gewoon tijden neergezet kunnen worden. Het lijkt nu een beetje op een twitter-stijl terwijl bij twitter het over het algemeen niet heel intressant of belangrijk is om precies te weten wanneer iets geplaatst is. Terwijl dat in mijn mening bij nieuwspost een stuk belangrijker is.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Nog een aanvulling op mijn opmerking hierboven, op deze manier de posts publiceren zorgt wel voor een twitter gevoel.

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 14:28
Senor Sjon schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:06:
Ja, het kijkt heel onrustig om de tijden te zien verspringen met de nieuwstitel. Ook heb ik niet zoveel aan xx uur geleden. Je blijft omrekenen naar je laatste bezoek.
Braaf de tijd voor een artikel is gewoon makkelijker. We kunnen allemaal klokkijken. Het boeit me eigenlijk vrij weinig hoe lang geleden iets is, maar meer hoe laat het is gepost. Ook is de nauwkeurigheid natuurlijk butt, want na een uur loopt de teller in uren op.
Wat ik zelf hierbij mis is dat nieuwe niewsberichten op de frontpage met een andere kleur werden aangegeven (rood). Nu vind ik die optie nog steeds in mijn profiel instellingen, maar zijn bij mij alle nieuwsberichten altijd blauw (of paars als ik er op geklikt heb). Ook niet echt een geweldige kleuren combo met de rest van het design voor mijn gevoel.

Please do not contact me telepathically.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat me hier met name aan stoort is de fuzzyness van de tijden. "2 uur geleden" is natuurlijk afgerond, zeker op een dag met veel berichten is dat een beetje vervelend volgen. Ik heb ook niet voor niets m'n desktop clock niet als fuzzy clock ingesteld ;-)

• ArjenB64
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-10 13:21
Pompi schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:37:
[...]

Ik denk er precies hetzelfde over en steun dus de vraag of er gewoon tijden neergezet kunnen worden.
Ik ook! Voor zover dat iets uitmaakt :)

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Idem

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:37

DDX

Zelfde request, helemaal omdat er bij 24u+ geleden niet eens meer tijden bijstaan.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:21
Met bovenstaande reactie('s) ben ik het helemaal eens.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 22:31
Vooral dat het afgerond wordt is inderdaad niet prettig. Wel zou ik het ook prettig vinden om de tijden van gister erbij te hebben. Alhoewel het misschien niet altijd hele relevante informatie is, is het wel prettig om verwijzingen te kunnen maken.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Yup, 24 uurs tijden voor de post of rechts uitgelijnd.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 22:31
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:51:
Yup, 24 uurs tijden voor de post of rechts uitgelijnd.
Dat heb ik inmiddels met custom css al gedaan, rechts uitgelijnd. Niet erg lastig:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
/* Tijd rechts uitgelijnd */
table.highlights .time, div#highlights > table.highlights > tbody > tr > td > span {display: inline-block; float: right; }
/* Tijd rood gekleurd bij nieuw bericht, zoals op oude Tweakers */
#news .highlights .new + td > span.time, #highlights .highlights .new + td > span.time {color: #B9133C;} 

Deze neemt ook het 'uitgelicht' nieuws mee, maar die is blijkbaar verdwenen...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ondertussen staan de tijden er weer gewoon voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.