After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Dat zou inderdaad erg fijn zijn! PW voegt voor mij niks toe, terwijl ik juist regelmatig kijk bij de Meuktracker bijvoorbeeld. Mochten we dit zelf kunnen instellen, zou dat duidelijk een verbetering zijn in mijn ogen!Ryceck schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:52:
Lay-out instellingen was ik ook al naar op zoek, en dan met name de mogelijkheden om de volgorde van de blokken te veranderen (Pricewatch en gesponsorde items) of zelfs deze blokken weg te halen.
Verder mis ik ook de 'fixeer' instelling, ligt dit nu aan mijn resolutie? Begrijp dat je een 'groot scherm' nodig hebt, maar ook dat is nogal een wazig begrip.
Kan die fixeer instelling er permanent komen, ook als je een browser draait op een grote van 3x3 pixels bij wijze van spreken.
Met wat custom CSS kan ik prima de ruimte voor de nieuwsberichten wat inkorten, die is nu vrij breed, maar dat kan minder (zeker als die rare 'x minuten geleden' dingen eruit kunnen). Dan past daar prima een tacker naast, zodat ik weer normaal kan navigeren door de verschillende rubrieken (en dan is het navigeren niet eens het probleem, maar meer het in 1 oog opslag kunnen zien wat er in de verschillende rubrieken staat.
Anoniem: 19894
Ik zou willen dat Custom CSS werkte..TERW_DAN schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:11:
...
Met wat custom CSS kan ik prima de ruimte voor de nieuwsberichten wat inkorten,.
iets als
1
2
3
| div.message div.ownpost { background-color: #ff0000 !important; } |
zou toch moeten werken?
1543 pixels breed in de viewport ben ik met wat klooien achtergekomen. Afhankelijk van je OS/browser komt daar nog wat chrome bij.Virtuozzo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:08:
Is er soms een minimum resolutie waarboven de fixeer instellingen voor de tracker zichtbaar worden? Heb op een aantal machines geprobeerd, maar ongeacht of ik nu bij een resolutie van 1440*900 op de laptop of hoger op de desktops het probeer komt het niet zichtbaar.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zo groot is m'n scherm niet eensRafe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:22:
[...]
1543 pixels breed in de viewport ben ik met wat klooien achtergekomen. Afhankelijk van je OS/browser komt daar nog wat chrome bij.
Burp
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
2* 1280/1024@work, tracker fixeer optie is pas te zien als ik het venster een stukje uittrek over de 2e monitor.. en dan is op de andere monitor dezelfde ruimte (rechts) leeg met een oogpijn witte achtergrond... Dit kan/moet toch beter ?

Daarnaast zie ik dus op één 17" monitor 12 nieuws items zonder te scrollen..
De 'niet efficiënte' indeling is al meer aangehaald in de comments op de nieuwe FP.
[ Voor 30% gewijzigd door lexited op 18-10-2012 16:06 . Reden: toevoeging ]
1 - 2 - 3
Wtf. Excuses, maar dat is ronduit slecht gekozen. Heel slecht.Rafe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:22:
[...]
1543 pixels breed in de viewport ben ik met wat klooien achtergekomen. Afhankelijk van je OS/browser komt daar nog wat chrome bij.
Hallo devvers, dat kan toch niet?
1) custom frontpage - is inderdaad verwijderd, maar komt als het goed is later in gewijzigde vorm wel weer terug
2) Automatische frontpage reload - is verwijderd. Wellicht dat we met 1) de lijsten mbv ajax zelf-updating gaan maken, maar op dit moment is dat allemaal nog niet concreet
3) tracker fixeren - daar lopen denk ik al genoeg topics over
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.