Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug][overal] Geen hoogte gereserveerd voor advertenties

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• Astronaut
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
1. Bestemming
Advertenties

2. URL
nvt

3. De omschrijving & steps to reproduce
Advertenties laden pas nadat de website is geladen. Omdat er geen hoogte is gereserveerd voor deze advertenties, verspringt de content van de website dus kort nadat de site geladen is. Dit is met name zeer irritant bij leaderboards, zoals bij de Pricewatch. Tenminste, voor de snelle klikkers onder ons :)

4. Je browserversie
nvt

5. Door jou gebruikte plug-ins
nvt

6. Besturingssysteem
nvt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit probleem bestond al met tweakers "6.9" toch? Of is het nu erger geworden?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

crisp

Devver

Pixelated

Punt is ook: als je wel hoogte reserveerd, maar er komt geen banner, wat doe je dan met die gereserveerde ruimte? Feit is dat wij vantevoren niet weten *of* er een banner geserveerd zal worden. Daarbij willen we ook niet de bannertags inline plaatsen aangezien dit het renderen van de pagina op dat punt zal blokkeren tot de banner geladen is wat de algehele gebruikerservaring behoorlijk nadelig zou beinvloeden.

Blijft dus de vraag over van ACM: is het erger geworden? Naar mijn gevoel namelijk niet. De clientside performance is ook alleen maar beter geworden wat blijkt uit o.a. een hogere pagespeed/YSlow score en verbeterde laadtijden o.a. gemeten door HTTP Archive. Het probleem zou dus zelfs kleiner geworden moeten zijn :)

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 21:55
Naar mijn idee is het ook niet erger geworden, juist een stukje minder. Nog steeds niet ideaal :+ maargoed

Dit is niet echt een bug, dus ik sluit 'm

Dit topic is gesloten.