Toon posts:

Verborgen topics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yoepi nou zijn voor iedereen weer de stuffis genaral beschikbaar :) dus ook weer voor newbies

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
newb's die niet getrashed zijn sinds 2 april.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
en zo boeiend is SG op dit moment ook niet..

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 21:05 schreef Webgoodie het volgende:
Bullseye >:)

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 21:05 schreef insoft het volgende:
Yoepi nou zijn voor iedereen weer de stuffis genaral beschikbaar :) dus ook weer voor newbies
Zal wel snel weg zijn denk ik, aangezien er nu al bijna 6 topics lopen over het hoe-en-waarom van de crash :D

Verwijderd

Op donderdag 31 mei 2001 21:06 schreef Webgoodie het volgende:
en zo boeiend is SG op dit moment ook niet..
My words :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 31 mei 2001 21:05 schreef Webgoodie het volgende:
Wat bedoel je?

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 21:07 schreef insoft het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
dat iedereen die zich na 2 april heeft geregd niet meer geregd is

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Voor GoT is nu de eerste prioriteit het zorgen dat de mods al hun oude rechten weer terugkrijgen.

Ik neem aan dat men direct daarna de oude forumsstructuur (dus met een onzichtbare SG en NTS) terugzet.

Wat er gebeurd met alle users die hun account kwijt zijn, dat weet ik niet. Ik geloof dat alle gegevens echt helemaal definitief weg zijn. Maar ik weet dit niet zeker... Dit is natuurlijk zeer vervelend, dit snappen wij. We zoeken nog naar een oplossing.

Ik weet niets zeker overigens, dus aan geen enkele van mijn opmerkingen kan dus rechten worden ontleend.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 31 mei 2001 21:19 schreef Diadem het volgende:
Voor GoT is nu de eerste prioriteit het zorgen dat de mods al hun oude rechten weer terugkrijgen.
jij bent alweer hgm zo te zien. die bestonden voor 2 april toch ook nog niet?
Ik neem aan dat men direct daarna de oude forumsstructuur (dus met een onzichtbare SG en NTS) terugzet.
...
nou, laten we hopen van niet zeg. ik heb nu gvd 450 posts terwijl ik er voor de crash iets van 1200 had. lekker is dat als ik sg niet meer in kom.

[edit]of lag de grens niet bij 1000?

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-01 11:18

Stoffel

Engineering the impossible

Als je nou, zeg eens, na die tijd registreerd hebt, maar je had wel toegang tot SG, is het dan op de een of andere manier mogelijk (als bijvoorbeeld een x aantal mensen ervoor instaat dat je toegang had) om dat weer te krijgen zonder dat je weer een ongeluk moet typen voor je er in kunt?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op donderdag 31 mei 2001 22:04 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
Als je nou, zeg eens, na die tijd registreerd hebt, maar je had wel toegang tot SG, is het dan op de een of andere manier mogelijk (als bijvoorbeeld een x aantal mensen ervoor instaat dat je toegang had) om dat weer te krijgen zonder dat je weer een ongeluk moet typen voor je er in kunt?
Met alle respect, dat lijkt me niet helemaal fraude-proof. . .

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1