[Feat] Zoeken in Topics

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.803 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-06 09:43
@Pedorus; je bent mijn held van de dag, thanks!
En super dat er aan gewerkt wordt door de Tweakers crew, was idd erg handige functie, zeker met de grote hoeveelheid langlopende topics op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
Katseviool schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:14:nu is er waarschijnlijk teveel geleund op reguliere PS designers die meer een mooie oogstrelende lay-out wilde maken of heeft het bureau gedacht dat ze met een FOK! forum te maken hadden 8)7
Overigens, "een FOK! forum"? Saywhut?

Ondergetekende, welke op beide fora actief is, zal je wel even van repliek dienen aangezien haat richting Fok schijnbaar wel diep zit bij je.. ;)
De strekking van je opmerking snijdt, behalve het gebruik der Nederlandsche taal dan, wel enigzins hout gezien het feit dat de layout/styling van Tweakers op dit moment, redelijk wat lijkt op "een bepaald ander forum" met blije knopjes en kleurtjes en zo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

Wat een gemis.... dat het maar snel ingebouwd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als je even de zoekfunctie had gebruikt had je geweten dat de functionaliteit er wel is, maar dat de knopjes ontbreken. :)

... Oh wacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMan8
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 15:06
"Vroeger" kon ik heel makkelijk via een product aanverwante fora posts vinden, waarom is deze, imo, handige feature weg??

[ Voor 26% gewijzigd door AndyMan8 op 23-10-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

ik mis dit ook!!!

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wouter schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:30:
Misschien volgende keer een nieuwe site lanceren als deze af is.

Dit is echt ontzettend irritant.
Zeg, beste stuurman, ga is bij die wal vandaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Katseviool schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:14:

Ik vraag me dan ook echt af of er uberhaubt iemand met een Tweakers background heeft meegewerkt aan deze vernieuwing.
Ja, Femme, Daniel, ACM, Crisp, en ik.. allemaal met 10+ jaar (samen 50+ jaar dus ;)) ervaring met tweakers.
nu is er waarschijnlijk teveel geleund op reguliere PS designers die meer een mooie oogstrelende lay-out wilde maken of heeft het bureau gedacht dat ze met een FOK! forum te maken hadden 8)7
Femme heeft het volledige design van de layout gedaan. Als je hem wil beschuldigen van geen kennis van Tweakers, dan moet ik wel even lachen als je het niet erg vind.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik kan me inderdaad voorstellen dat iemand die alle posts in alle topics kent de zoekfunctie vergeet.

[ Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 24-10-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
Sowieso is het al belachelijk dat ik al jaren via google binnen tweakers moet zoeken om een beetje fatsoenlijke results te krijgen omdat de search gewoon ruk is. Maar het zoeken binnen topics is toch wel vrij essentieel en zit zelfs in standaard Vbulletin ingebakken dus ik had van tweakers zeker verwacht dat dit soort opties ook geboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:40
AndyMan8 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:42:
"Vroeger" kon ik heel makkelijk via een product aanverwante fora posts vinden, waarom is deze, imo, handige feature weg??
Is dit ook al weg? Dat gebruik ik ook regelmatig. Misschien moeten we daar een nieuw topic voor aanmaken..

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126610

Femme heeft het volledige design van de layout gedaan. Als je hem wil beschuldigen van geen kennis van Tweakers, dan moet ik wel even lachen als je het niet erg vind.
Femme weet alles van tweakers. Het was daarom de afgelopen twee jaar niet nodig de userbase (lees tweakers) bij het nieuwe design te betrekken. Dat 84% zijn 'verbetering' een achteruitgang zou vinden wist hij natuurlijk ook al lang.

Moet je me, als je uitgelachen bent, toch eens uitleggen wat daar de logica achter is.

edit: ik arriveerde hier natuurlijk ook omdat ik in een forum van 40 pags opeens alles moest akkeren om twee posts te vinden die aansloten op mijn zoekwoord (dat ik dus niet in kon vullen).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 126610 op 24-10-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolukan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-04 21:59
+1
Ik was actief op zoek naar hoe het nu moest en beland hier. Ik spreek zoals velen mijn steun uit voor herinvoering van deze functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-06 10:12
+1

Uit schaamte afgelopen 3 dagen maar gewoon rond zitten klikken en limit=999 gedaan + control F.

Schamen omdat 'het zal er toch absoluut & vast wel inzitten, gewoon je ogen eens gebruiken' ... maar dat was het dus niet. Het zit er niet in ...

Ook wat middelmatige / grotere topics met vragen skip ik nu gemakkelijker, niet wetende of ik relevante antwoorden zou kunnen geven of 'spuit 11, die en die had dat daar en daar al aangekaart' als reactie zal krijgen.

Zou de zoekfunctie aub met SPOED er weer in mogen? Anders ga ik klagen dat ik de paarse layout voor het forum terug wil en zwart + gifgroen op de frontpage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-06 13:45
Kees schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:58:

Beetje arrogant antwoord,veel tweakers zijn vaak aangesproken dat ze de search moesten gebruiken omdat de vraag al tig keer gesteld was in een topic of de vraag werd gewoon weg gehaald.

Nu ga ik ff 700 pagina's doorspitten :(

Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 20:32

databeestje

Von PrutsHausen

^^ Dat dus, nou was het topic Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV) al een waar veel vragen continue terug komen. Maar doordat het niet meer mogelijk is tegen mensen te zeggen zoek even in dit topic op mijn voorgaande posts voel ik mijzelf nu een langspeelplaat.

Dat kan niet de bedoeling zijn, mensen komen op een website voor de content, en dat deze feature verdwenen is kan ik slecht begrijpen. Ik hoop dan ook dat deze met enige urgentie op de lijst komt voor een herimplementatie.

Het zoeken met google is wel een aardige suggestie maar spant alle topics, en zeker met het PV topic moet de mogelijkheid om de zoekcriteria tot het topic te beperken mogelijk worden.

Wellicht kan een vergelijkbare functie als in de pricewatch gerealiseerd worden zodat je meteen het resultaat van de zoekactie kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Deze feature is natuurlijk niet bewust verdwenen, hij is over het hoofd gezien. Dat heeft kunnen gebeuren omdat het forum 'as is' in het nieuwe framework is gegoten waar het zoekveld onderdeel van is. Er is wel een T7-sausje over de layout gegoten maar we zijn vergeten dat er in forumtopics en forumlistings een afwijkend zoekveld werd gebruikt.

Inmiddels is er een ontwerp gemaakt voor een zoekveld met de mogelijkheid om aan te geven of je zoekt in een topic of het hele forum. Dit ontwerp gaat zo snel mogelijk geïmplementeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zoals het hoort!

Je mag je profielfoto weleens PhotoShoppen Femme, met je .net trui
Evenals de achtergrond afbeelding van de Tweakers-twitter, waar ook nog T.net staat

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 24-10-2012 20:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Is geimplementeerd zie ik! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Maar nog niet in de list_messages-template (dus niet list_messages): klik hier maar eens, wimpie007 in "[Feat] Zoeken in Topics", dan is 'ie er niet. :)

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 26-10-2012 11:31 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Bij mij werkt dat wel gewoon? Oh wacht snap wat je bedoelt, eenmaal zo gezocht dan is die zoekoptie weer weg!

[ Voor 57% gewijzigd door wimpie007 op 26-10-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dit bedoel ik:

list_message zoeken

:)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 21:27
Bij mij zit het er al wel in. Een extra dropdown om te kiezen waar je in wilt zoeken.

Ah, ik zie wat je bedoeld, in het list_messages template zit het wel, maar in het list_messages nog niet.

[ Voor 17% gewijzigd door urk_forever op 26-10-2012 11:26 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-06 15:16
MrAngry schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:58:
[...]

Is dit ook al weg? Dat gebruik ik ook regelmatig. Misschien moeten we daar een nieuw topic voor aanmaken..
De reden dat we bij producten nog geen tabje met forumtopics hebben is omdat het forum nog niet in de engine zit. Daar wordt wel as we speak aan gewerkt. Dan heb je gewoon weer netjes een lijstje met topics, maar ook met filters aan de linkerzijde waardoor je wat sneller bij een interessant topic kan uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Femme schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:20:
Deze feature is natuurlijk niet bewust verdwenen, hij is over het hoofd gezien. Dat heeft kunnen gebeuren omdat het forum 'as is' in het nieuwe framework is gegoten waar het zoekveld onderdeel van is. Er is wel een T7-sausje over de layout gegoten maar we zijn vergeten dat er in forumtopics en forumlistings een afwijkend zoekveld werd gebruikt.

Inmiddels is er een ontwerp gemaakt voor een zoekveld met de mogelijkheid om aan te geven of je zoekt in een topic of het hele forum. Dit ontwerp gaat zo snel mogelijk geïmplementeerd worden.
ziet er keurig uit zo! Toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
HyperTrophy schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

ziet er keurig uit zo! Toppie
hold-it.

net toen ik dit poste, kon ik daarna niet meer zoeken mbv pulldown menu. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
CodeCaster in "[Feat] Zoeken in Topics" :)

Dus ja, daar zit nog een bug.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

crisp

Devver

Pixelated

En ook die is allang gefixed, dus deze kan wel dicht lijkt me :)

Intentionally left blank

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.